motywowaliście mnie i zachęcali do wysiłku. DZIĘKUJĘ, że dokręciliście mi śrubkę.
Co mogę to odpowiadam:
Kuba P. napisał(a):Mam dwa zastrzeżenia tylko od strony merytorycznej:
[1] Ju 88 miał lotki opuszczane razem z klapami. Przy pełnych klapach lotki poruszały się w zakresie +15/-24 stopnie wobec +20/-20 dla klap wciągniętych. Może uda Ci sie lekko jedną z nich opuścić aby zachować tą asymetrię.
[2] Podwozie Junkersa było tak charakterystycznie rozjechane, ale u Ciebie to za mocno widać. Chyba koła są zbyt daleko wklejone od goleni. Może uda się poprawić? Troszkę mi to psuje wygląd modelu na paru zdjęciach, kłuje w oczy.
[1] Lotki to nie problem, są delikatnie wklejone, da się to skorygować.
[2] Z podwoziem to już większy problem. Nie zastosowałem się podstawowej zasadzie modelarskiej; "trzy razy przymierz raz
przyklej" tutaj z braku czasu zrobiłem 1:1 i to na supergluta. Jak się później dokładniej przyjrzałem goleń o ułamek milimetra nie weszła do końca i stąd może być efekt takiego rozjechania podwozia. Dodatkowo, jak rozciąłem goleń aby wstawić skórzane zabezpieczenie amortyzatora to przy sklejaniu też mogło nastąpić jakieś przesunięcie. I wyszło jak wyszło.
Posejdon postaram się w miarę szybko zrobić fotki silnika i wstawić je na forum.





















