Strona 2 z 3

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: czwartek, 18 września 2008, 17:14
przez greatgonzo
Niedopuszczenie Corsairów do operacji z pokladów lotniskowców spowodowane było problemami z lądowaniem. Dlatego możliwe było dostarczanie samolotów lotniskowcem w rejon działań i przelot na lotnisko operacyjne. Oczywiście samolot z oznaczeniami zestrzeleń z jednostki US Marine AF wyglądałby MOOOCNO podejrzanie.
Nawet jednostki Navy początkowo operowały Corsairami z baz lądowych - choćby słynna VF-17.

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: czwartek, 18 września 2008, 19:12
przez Jendrek
Ok, dzięki za odzew ;o) jeśli ktoś by był zainteresowany tajemniczym skrótem PSP, to polecam artykuł z Młodego Technika na ten temat: Link

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: czwartek, 18 września 2008, 21:09
przez Tomasz
Doskonały Corsair. Gratuluję! Bardzo realistyczne wykończenie.
PrzemoL napisał(a): Ale można jeszcze zapytać Tomka Gronczewskiego, on kiedyś też robił model w tym malowaniu, może on coś znalazł.

Voila:
Obrazek
Zdjęcie z Ospreya Corsair Aces of WWII Marka Stylinga.

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 19 września 2008, 00:22
przez greatgonzo
Ha! Wilk syty i owca cała. Taśm nie ma ale są ślady po nich :)

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 19 września 2008, 09:35
przez Jendrek
O proszę! Jeszcze brudniejszy niż moja kopia ;o) a tych śladów po uszczelnieniach już nie będę dodawał, pewnie bym tylko "narobił rabanu" :lol:
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i komentarze :)

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: sobota, 27 września 2008, 00:40
przez bartek piękoś
Piękny! Malunek - rewelka!
Jak robiłeś brudzenie czarnym (takie przebarwienia/wytarcia) na kadłubie i skrzydłach?
Aerkiem? Jakieś pastele?

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: poniedziałek, 29 września 2008, 09:55
przez Jendrek
Jak robiłeś brudzenie czarnym (takie przebarwienia/wytarcia) na kadłubie i skrzydłach?
Aerkiem? Jakieś pastele?

Najpierw był preshading, potem gdzie chciałem zrobić to intensywniej - używałem pasteli. Nic trudnego ;o)

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 20 lutego 2009, 17:26
przez Jendrek
Witam!
Wprawdzie to odgrzewanie kotleta, ale dla tych co lubią takie smakołyki - zrobiłem nową sesyjkę Corsarzowi. Parę zdjęć nawet się udało:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wszelkie opinie - mile widziane ;o)

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 20 lutego 2009, 19:40
przez Murek
Jak smaczny kotlet to i odgrzewany smakuje ;o) Zdjęcia bardzo fajne, tak jak model choć wypłowienia i brudzenie lepiej wyglądało (czytaj : podobało mi się) na wcześniejszych fotkach.... Kwestia tła, oświetlenia?
pozdrawiam

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 20 lutego 2009, 20:55
przez spiton
Na razie zachwycę sie spontanicznie:
Piękny model, piękny samolot, piękne zdjęcia. Kilka nadawałoby się na zdjęcie tygodnia.
DAWAĆ MI CORSAIR'A NA ZDJĘCIE TYGODNIA!!!!!!!
Gratuluję

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 20 lutego 2009, 22:23
przez PrzemoL
Ten Corsair zawsze będzie się podobał! Popieram wniosek formalny kolegi spitona!!! :)

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: sobota, 21 lutego 2009, 20:55
przez bartek piękoś
No i extra! Ciągle jestem pod wrażeniem malowania i brudzenia!
Dla mnie druga fota najlepsza!

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: wtorek, 3 marca 2009, 14:37
przez indywidualista09
Modelik pierwsza klasa, trudno znaleść słabe punkty.Gratulacje

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: piątek, 13 marca 2009, 16:46
przez trex73
Piękny model i zdjęcia.
Znalazłem błąd w instrukcji do tego modelu w skali 1/72.
Widzę, że go powieliłeś więc 48-ce też występuje.
Chodzi o prostokątne pokrywy luku podwozia, jest tam takie duże poprzeczne wytłoczenie, powinno być z tyłu.

Re: F4U-1 Corsair | Tamiya | 1:48

PostNapisane: sobota, 14 marca 2009, 18:24
przez Jendrek
Dziękuję za komentarze ;o) co do zdjęć to mam trzy wnioski:
-czarny brystol się nie nadaje, trzeba czegoś błyszczącego
-przesłona raczej 22 niż 16, na niektórych brak głębi ostrości
-ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć!

Chodzi o prostokątne pokrywy luku podwozia, jest tam takie duże poprzeczne wytłoczenie, powinno być z tyłu.

Na przyszłość zwrócę na to uwagę (to na pewno nie ostatni Corsair, bardzo fajna maszyna i jej pomniejszone Tamiyowe wcielenie).