Strona 1 z 1
Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 11:02
przez RAV
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 11:29
przez crustian
Bardzo ładnie Wam wyszedł ten'piekielny kotek'.Szczególnie gratuluję Guciowi

Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 11:59
przez Jaho63
RAV-u, a powiedz czym malowany? W tej pierwszej "partii" zdjęć kolory mi nie podchodziły, ale już te niżej wyglądają ok.
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 12:09
przez RAV
Jaho63 napisał(a):RAV-u, a powiedz czym malowany? W tej pierwszej "partii" zdjęć kolory mi nie podchodziły, ale już te niżej wyglądają ok.
Farby Gunze C, góra i boki z trójpaka US Navy. Różnice kolorów wynikają z różnic w oświetleniu - przy zdjęciach "z ziemi" nie użyłem lampy błyskowej. I to był chyba błąd. Pierwszy raz od dłuższego czasu sesję "galeryjną" robiłem przy sztucznym świetle, a taki układ, jaki tu użyłem (dwie lampki "kreślarskie", namiot bezcieniowy i duża lampa błyskowa) testowałem w ogóle pierwszy raz. Uczę się na błędach. Z tych ostatnich wyciągnąłem wniosek, że jednak trzeba będzie zainwestować w porządne żarówy do lampek.
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 15:56
przez dewertus
RAV napisał(a):Z tych ostatnich wyciągnąłem wniosek, że jednak trzeba będzie zainwestować w porządne żarówy do lampek.
U mnie żona stwierdziła, że dłużej nie zdzierży moich dziwacznych eksperymantów i pod choinkę podrzuciła takie coś

Zdziwiłem się, że żarówki mają tylko 30W a generują światło ciągłe o temperaturze barwowej 5500 K. Teraz muszę się nauczyć jak poprawnie ustawiać parametry zdjęcia - kilka razy wyszły jakby prześwietlone, ale generalnie jest nieźle.
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 16:24
przez piotr dmitruk
Anioł nie żona.
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:11
przez spiton
1. Zdjęcia bardzo fajne, ale małe
2. Bardzo fajne okopcenia
3. Wiesz co ,-)).
Pozdrawiam
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:27
przez RAV
spiton napisał(a):1. Zdjęcia bardzo fajne, ale małe
2. Bardzo fajne okopcenia
Lepsza od konstruktywnej krytyki jest tylko konstruktywna pochwała. Masz w nagrodę.

spiton napisał(a):3. Wiesz co ,-)).
Domyślam się, ale nie wiem, czy dobrze. Jeśli niedobrze, to nie wiem.
Polecam od 1:40
https://youtu.be/ywkHilp39fg?t=97
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 20:14
przez Okrach
Okopcenia na silniku i zwyciestwa pasuja do siebie - spod kadluba jednakze oraz felgi kol pasuja do bajki o Snieznobialej Sniezce...
Elegancki i bardzo udany model. Jednak moim skromnym zdaniem przypomina bardziej zabaweczke jak oryginal. Pomimo, iz do wykonania modelu przyczepic sie nie mozna - czysto, schludnie i pozadnie to jednak generalny urok psuje "zabawkowy" urok tego ulepku.
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
poniedziałek, 10 stycznia 2011, 23:55
przez spiton
RAV, riposta świetna i dobra jakościowo, ale chodziło mi o coś, co na ogół kojarzy się z Wielkanocą.
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
wtorek, 11 stycznia 2011, 14:05
przez dewertus
spiton napisał(a):ale chodziło mi o coś, co na ogół kojarzy się z Wielkanocą
Czyżby święconka???

Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
sobota, 22 stycznia 2011, 13:57
przez RAV
Re: Grumman F6F-3 Hellcat (HobbyBoss 1/72)

Napisane:
wtorek, 25 stycznia 2011, 08:51
przez Jaro_Su
Tak sobie myślę, a czymże to ten samolot ma się na lotniskowcu tak strasznie ubrudzić, no chyba, że w trakcie pożaru tegoż lotniskowca.... ale w tedy raczej się go gasi a nie na nim lata....
Rzeczywiście najbardziej narażona jest górna i boczna strona, ale raczej na działanie skraplającej się wody, bryzy itp...
Tak sobie myślę, ze o ile na "zwykłych " samolotach staram się je "brudzić" (z daleko pojętym umiarem) wzdłuż linii przepływu powietrza, o tyle samoloty morskie bardziej mam zamiar brudzić w kierunku pionowym... (oczywiście oprócz zmatowień i okopceń z rur wydechowych i karabinów). Natomiast dół - nie mam na razie pomysłu, poza lekkim zabrudzeniem spodu za maska silnika.....
Tak się zastanawiam, bo mam parę "morskich" malowań US NAVY w planie....