net_sailor napisał(a):Dobra sam sobie odpowiem:
1. Airfix
2. ICM
3. Tamiya
Różnice widać w ukształtowaniu blach osłony silnika i chłodnicy oleju.
Tak. Moim zdaniem Afx trochę przytępił maskę silnika.
Co do pytania spitona:
Tamiya- klasa sama w sobie, jedyny minus- środkowa i tylna część owiewki kabiny wykonana jako całość- problem dla chcących wykonać otwartą.
Airfix- zadziwiająco dobry, dzielona owiewka, wychylone, lub schowane klapy, trochę za głębokie linie podziału (ale lepsze niż w P-51, czy P-40B). Przejście kołpak-kadłub do lekkiej korekty.
ICM- podróbka Tamii (???) główne elementy identyczne, różni się tylko układem części w ramkach, no i niestety jakością wykonania odlewów- w czasach, gdy Tamia kosztuje 40 zł, a Afx 20 trudno polecić. Kalki w moim zestawie do niczego-źle wydrukowane, grube i kruche. Posiłkowałem się Techmodem.