A 320 , A 380 , 747-8 skala 1;144

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

A 320 , A 380 , 747-8 skala 1;144

Postprzez beny112 » sobota, 3 stycznia 2015, 23:58

Witam jestem nowicjuszem w modelarstwie pierwsze trzy moje prace podaje wam na stół do krytyki , na pewno się nie zrażę p przeczytani :arrow: owej krytyki :)

mam nadzieje że dacie mi jakieś wskazówki na przyszłość

na tą chwilę maluje pędzlem

pozdrawiam

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pvLRYdZLNBU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y0EV93iPcnY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_HuWf52MuM[/youtube]
blog Moja modelarnia
you tube Moja modelarnia
Jestem początkującym (modelarzem) proszę o wyrozumienie
Avatar użytkownika
beny112
 
Posty: 18
Dołączył(a): sobota, 3 stycznia 2015, 23:14
Lokalizacja: Bydgoszcz

Reklama

modele polskich samolotów

Re: A 320 , A 380 , 747-8 skala 1;144

Postprzez Aleksander » poniedziałek, 5 stycznia 2015, 00:13

Nie jest bardzo źle, ale bardzo dobrze też nie jest - malowanie - w sensie kładzenia powłoki - masz nieźle opanowane, ale razi mnie trochę niestaranna klejenie - widać miejsca łączenia połówek nieobrobione i niewygładzone, malowanie miejscami też nierówne (np.spodu kadłuba Jumbo-jeta), o kółkach nie wspomnę. Ale potencjał jest, tylko popracuj nad szczegółami, bo widać, że stać Ciebie na staranniejszą pracę - będziesz miał większą satysfakcję i lepsze modele.
Jak się nie zrazisz, będą z Ciebie ludzie :D
Obrazek
ObrazekObrazek
Aleksander Górski
..."be yourself, no matter what they say"...
Avatar użytkownika
Aleksander

Animal Planet
 
Posty: 7968
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 18:14
Lokalizacja: "Miasto Meneli"

Re: A 320 , A 380 , 747-8 skala 1;144

Postprzez beny112 » poniedziałek, 5 stycznia 2015, 04:28