F/A-18B Hornet "Bandit Ghosts", skala 1:32 Academy

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Moderator: malinowski

F/A-18B Hornet "Bandit Ghosts", skala 1:32 Academy

Postprzez KRL » piątek, 29 kwietnia 2016, 17:00

Od dawien dawna chodził za mną model F-18 Hornet zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsza wersja więc wybór był jasny F-18A lub B

Wziąłem się za ten model z myślą że będzie to model wykonany przy użyciu dodatkowych elementów waloryzujących.
Wnęki podwozia i dysze Aires + fotele Legend.
Dodatkowo blachy od Edka ponieważ chciałem by ta WIELKA kabina wyglądała możliwie jak najlepiej.

Nie mam dużego doświadczenia z elementami żywicznymi - nie przepadam za tymi dodatkami i w mojej opinii zwykle nie wyglądają dużo lepiej od oryginałów a spasowanie bywa wręcz tragiczne.

W tym wypadku nie było inaczej wnęki podwozia nie posiadają znacząco więcej szczegółów niż te zestawowe a dysze w mojej opinii wyglądają gorzej jedyne co mnie do nich przekonało to wersja "open".
Natomiast jedynym elementem żywicznym który odbiega jakościowo in plus od zestawowych elementów to fotele żywiczne Legend są naprawdę imponujące.

Do tego modelu od razu przewidziałem nie często spotykany kamuflaż w trzech odcieniach szarości "Bandit Ghosts"

Wybrałem także w mojej opinii dość dziwne podwieszenie bliżej kadłuba Maverick a na belce środkowej AGM-84D widziałem kilka fotek w takiej konfiguracji i wydało mi się to na tyle ciekawe że tak postanowiłem wykonać model. Zwykle to większe i cięższe uzbrojenie podwiesza się bliżej kadłuba a lżejsze dalej.

Dużo zabawy miałem także z HUD'em chciałem osiągnąć ten specyficzny efekt mienienia się kolorów na fotkach tego dobrze nie widać jednak w zależności od kąta patrzenia HUD jest zielony-niebieski lub wpada w żółto pomarańczowy kolor.

Tyle w kwestii wprowadzenia teraz czas na fotki.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek