Strona 1 z 1

Y Viva España,Fiat G-50,AML 1:72.

PostNapisane: piątek, 3 listopada 2017, 17:07
przez Flyzloty
https://youtu.be/W7aPp-4z-uw
Hiszpański Fiacik.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Y Viva España,Fiat G-50,AML 1:72.

PostNapisane: piątek, 3 listopada 2017, 17:49
przez obłok
FIAT G.50 I serie - 2 Regimento Mixto 27 Grupo de Caza, Maroko Hiszpańskie luty 1943 r.,
Pod koniec 1938 r. ze składu włoskiej 20 Gruppo Caccia Terrestre wydzielono Gruppo Sperimentale Caccia wyposażoną w 12 G.50 w celu przetestowania nowych myśliwców w warunkach bojowych. Jednostka ta w styczniu 1939 r. została wysłana do Hiszpanii. Bazując na lotnisku Escalona jednostka wykonywała loty bojowe eskortując CR.32 z 23 Gruppo CT „Asso di Bastoni” w lotach patrolowych. W maju, po zakończeniu wojny domowej jednostka przekazała swoje maszyny hiszpańskiej 27 Grupo de Caza z bazą w Sewilli. G.50 używano razem z He-112 B w składzie 2 Regimento Mixto z lotnisk Tetuan, Mellila, Nador. Samoloty zakończyły służbę w lutym 1943 r. w Maroku Hiszpańskim.
Tyle rysa histeryczna :twisted:
A model jest: przecudny, fenomenalny, pyszny, znakomity, arcypiękny, rewelacyjny, urodziwy, wspaniały, śliczny, dorodny, fantastyczny, wyborny, uroczy, świetny, przecudowny, urokliwy, nadzwyczajny, doskonały, zjawiskowy, zachwycający, przepiękny, cudowny, wyśmienity, olśniewający, przepyszny, pierwszorzędny, cudny, prześliczny, ładny....
choć nie jest to kolejny Spit, Mesiek czy inny Hurri...
no i szacun za kolejne zwycięstwo nad materią AML... :shock:

Re: Y Viva España,Fiat G-50,AML 1:72.

PostNapisane: piątek, 3 listopada 2017, 19:14
przez skusz
Tak, szacun za ukończenie AML-a, trzeba bardzo dużo samozaparcia. A model fajny.

Re: Y Viva España,Fiat G-50,AML 1:72.

PostNapisane: sobota, 4 listopada 2017, 09:28
przez Flyzloty
Dzięki za rozszerzenie forumowych epitetów poza "fajny" ;o)
Ten AML jest całkiem przyjemny w budowie.W zasadzie jest tylko jedna mina.Zazwyczaj mocuję silnik do kadłuba i na to dopiero osłona.A tu trzeba silnik dopasować do osłony i doklejać taki element.
Ale to jest problem na poziomie szkoły podstawowej lepienie shortów.

Re: Y Viva España,Fiat G-50,AML 1:72.

PostNapisane: sobota, 4 listopada 2017, 13:05
przez Aleksander
Też mi się bardzo "widzi", chociaż ja wolę wersję z otwartą kabiną (jak włoscy piloci ;o) ).
Malowanie super.