Na wstępie - modele zrobiłem zanim ukazała się książka o 15EM, dlatego są jakie są. Nadal nie jestem przekonany czy Fokker Habera-Włyńskiego miał lozengi na kadłubie czy nie. Czarna szarfa u Bastyra jest o wiele bardziej prawdopodobna.
Haber-Włyński - model Edka, kalki Techmodu, lozengi Eaglecals i Techmod (od spodu, okropne, kartonowe sztywniaki)
Bastyr - model Roden, kalki Techmod, lozengi Edka, blacha Parta (mieszane mam co do niej uczucia, nie użyłem całej)
Degelow - model Edka przerobiony z wczesnego Fokkera na wczesnego Albatrosa wg Windsock'a, kalki z modelu i jeleń od Tomka Gronczewskiego, lozengi Edka. Model ma komplet blach na silniku, bo chciałem mieć chociaż jednego Fokkera z kompletem. Zdjęcia tej maszyny pokazują ją bez osłon silnika, Degelow pisze jednak że kiedy w locie próbnym silnik mu się zaczął palić i szybko wylądował to mechanicy zdjęli osłony i ugasili ogień. Więc mógł mieć pełen komplet, a możne było zimno i nie potrzebował lepszego chłodzenia.