



Tutaj w towarzystwie wersji E-1 oraz F-4:


..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Mac Eyka napisał(a):Tak tylko przy okazji CS-199 nie był przeróbką Bf-109G-12 tylko inwencją własną.
Aleksander napisał(a):Widzę fajną konsekwencję w budowie samolotów w locie - chyba rzeczywiście tak najlepiej można ocenić urodę sylwetki takiej konstrukcji.
Świetna Avia, w locie wygląda bardzo naturalnie - warto by "wyciąć" w jakimś programie graficznym te podpórki, by zdjęcia wyglądały "jak prawdziwe".
Kermit napisał(a):W tym zakresie opieram się na instrukcji producenta. Może nie jest to najlepsze źródło, ale wydaje mi się jednak wiarygodne. Nie bez znaczenia jest też, że oba samoloty są (wizualnie) prawie identyczne, więc pole do własnej inwencji wydaje się być mocno ograniczone![]()
Mac Eyka napisał(a):Maszyn dwumiejscowych zbudowali w sumie 82 szt.
W 1946 r. 2 szt to "oryginalne" G-12 powstałe z wykorzystaniem odnalezionych kadłubów tej wersji.
W 1947 r. 27 szt zbudowanych na bazie G-6 (CS-99). Była to Czeska przebudowa "Gustawa" nie oparta na G-12.
Później zbudowali jeszcze 58 maszyn powstałych z przebudowy "oryginalnych" Avii S-199 napędzanych silnikami Junkersa-211.
I właśnie taką maszynę zbudowałeś.
Poniżej masz porównanie Bf-109G-12 i Avii CS-199.
Widać różnicę na pierwszy rzut oka.
abtb napisał(a):Żeby trochę sprawę rozjaśnić to tchnę trochę życia w te bezduszne grafiki![]()
G-12:
HubertKendziorek napisał(a):Super model(e) i zdjęcia, ależ przyjemnie się to ogląda.
W dobie cyfrowej fotografii czasem śmigiełka nie "kręcą się" na zdjęciach, ale z kręcącymi się wyglądają świetnie
Kermit napisał(a): W Twoim G-12 statecznik pionowy jest taki sam jak w Avii. Na schematach @Mac Eyka statecznik jest taki jak w G-6. Wygląda to na błąd producenta, choć może były też jakieś różnice w ramach samej wersji G-12?
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości