Firma ta wcześniej umieściła na rynku ten sam szybowiec, lecz w skali 1/72.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170119_zpsv5hft1cj.jpg)
Cały model to dwie ramki z polistyrenu (32 elementy) oraz niewielka blaszka z elementami fototrawionymi.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170121_zpsgwjpw9fy.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170122_zps8evgbidp.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170123_zpshnnyenxl.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170125_zpsqu0jq14d.jpg)
Model zaprojektowany jest w technologii cyfrowej i już na pierwszy rzut oka bardzo przyjemnie zaskakuje jakością. Bardzo precyzyjnie wykonano nawet niewielkie elementy. Odwzorowanie powierzchni (żebra, rozpórki, popychacze sterów) jest delikatne. Finezyjnie przedstawiono popychacze lotek i miejsca, w których linki usztywniające łączyły się z płatem. Model można wykonać w wersji z kabinką i bez niej. Szczerze mówiąc bardziej podoba mi się wersja zubożona, bez kabinki. Wygląd szybowca wyjaśnia dlaczego szybowce nazywa się czasem "patykami".
Producent przewidział 5 wersji malowań, w tym jedną polską (szkoła szybowcowa w Rzadkowie).
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170120_zpsosskvaq0.jpg)
Instrukcja opracowana w 3D, poza sposobem montażu pokazuje również jak należy wykonać linki napędów sterów i usztywnienia płata (łącznie z długościami nitek).
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170124_zpslyn6yia2.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y154/Sparrow1966/Sg38/Resize%20of%20PA170130_zpsy9xhdtrr.jpg)
Nasi południowi sąsiedzi wypuścili więc kolejny świetny model. Dostępny jest zresztą we wszystkich najpopularniejszych skalach: 1/72, 1/48 (Special Hobby) i 1/32 (żywiczny model HpH).