Krzysztof R napisał(a):Może Jostein tego nie wie , a powinien :
„Postawienie komuś zarzutów nieprawdziwych, naruszających jego dobre imię, jest zawsze działaniem bezprawnym. Wypowiedzi dotyczące faktów poddane winny zostać ocenie według kryterium prawdy i fałszu, natomiast te, które zawierają oceny, opinie powinny być przedmiotem oceny, czy znajdowały oparcie w faktach. Rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji lub formułowanie ocen, które nie mieszczą się w granicach dopuszczalnej krytyki, czyli takiej, która znajduje podstawy w obiektywnych faktach, stanowi naruszenie dobrego imienia osoby prawnej, podlegające ochronie na gruncie art. 24 Kodeksu cywilnego” (Sądu Apelacyjnego w Szczecinie z dnia 27 marca 2019 roku, I ACa 526/18 ).
Niestety dotyczy to także wszystkich wypowiedzi na forach itp. Przemyśl to co piszesz i opieraj się na faktach , a wszyscy na tym skorzystamy , tak jak na ocenie zestawu przez KFS.
Jak mniemam Mustanga jeszcze nie masz ,ani nie widziałeś wyprasek. Więc doceń ten fakt , że Arma jeszcze nie skorzystała z przysługującej im drogi prawnej .
Ps.
Obrona ewidentnie skopanego rysunku maski FW 190 IBG to był strzał w stopę . Na szczęście nikt nie powielił zamieszczonych przez Ciebie wyprasek i sprawa przycichła. Zastanów się co by było gdyby te zdjęcia trafiły na Britmodeller.
RAV napisał(a):(...) (co zapewne nie zrobi wrażenia na producencie).
CzarekB napisał(a):A takze powoduje powstanie pytania, o co temu panu tak na prawde chodzi ? Czy ktos mu za to placi lub daje modele za darmo ? Czy po prostu jakis czas temu nie dostal czegos czego domagal sie od Army i iest to wersja zemsty ? Sadzac po formie odpowiedzi na podobne pytanie, cos w tym jest. Nie wiem co, nie wnikam w detale, nie moja sprawa. Ale pytanie pozostaje.
Jostein napisał(a):Czy ty jesteś obiektywny?
Jostein napisał(a):Fine Molds. Miałem na warsztacie wersje F-2, G-6, G-10 i K-4. Powierzchnie skrzydeł były zawsze gładkie jak pupa niemowlaka.
Jostein napisał(a):BF 109E do Tamiya - brałem go na tapet, tak jak i klona od ICM. [...] Na oryginale nie trafiły mi się, ani na E-3, ani na E-4.
Jostein napisał(a):
Pomyślmy.
Czyli KFS przedstawil nieprawdziwe zdjęcia, czy jak? Ponieważ zapadnięcia tworzywa widać na nich wyraźnie, piszę, jak widać w oparciu o fakty. Ci więcej, wdzięczny jestem KFS za ich opublikowanie, bo dzięki temu uchronił mnie od zmarnowania pieniędzy, bo już miałem tego Mustanga w koszyku.
Chłodnica w P.11c była w dobrym miejscu uplasowana, czy w złym? W złym, co widać wyraźnie. Innymi słowy, co z tego, co napisałem, było nieprawdziwe? Widzisz więc, że wprawdzie nie zawsze piszę wszystko, co wiem, ale zawsze dokładnie wiem, co chcę napisać.
Co więcej, sam teraz piszesz bzdury, bo jedyne zdjęcia wyprasek, które zamieściłem, pochodziło z z modelu innej firmy i w innej skali. Wyraźnie to napisałem, a nawet napisałem dlaczego zamieszczam to zdjęcie. Czyli... nic by nie było.
Model IBG podlinkowałem dopiero dziś, ze względów oczywistych. I albo jestem ślepy, albo rzeczona linia jest na nim prosta, niezależnie od tego, pod jaki kątem wykonano zdjęcie. Czyli nie do obrony jest twierdzenie o "skopanym rysunku maski FW 190". Spójrz zresztą sam:
https://www.facebook.com/ibgmodels/photos/pcb.4734638723324401/4734609406660666
Bercik napisał(a):Jostein napisał(a):Czy ty jesteś obiektywny?
Wydaje mi się, że próbuję. Dostrzegam u Arma Hobby podobne problemy, jak u innych producentów.Jostein napisał(a):Fine Molds. Miałem na warsztacie wersje F-2, G-6, G-10 i K-4. Powierzchnie skrzydeł były zawsze gładkie jak pupa niemowlaka.
Proszę bardzo. Idealnie gładkie skrzydła Fine Moldsa. Producent przewidział ciekawy ficzer, mianowicie patrząc na skrzydła od góry, można dokładnie zlokalizować położenie wnęki podwozia. Klapa i lotka też niczego sobie:Jostein napisał(a):BF 109E do Tamiya - brałem go na tapet, tak jak i klona od ICM. [...] Na oryginale nie trafiły mi się, ani na E-3, ani na E-4.
Proszę bardzo - kadłub. Zapadnięte tworzywo w miejscu detali kabiny pilota:
Góra skrzydła - powierzchnia zapadnięta w miejscu kołka ustalającego położenie elementów skrzydła:
Dół skrzydła - plastik jest tak cienki w tym miejscu, że wypychacz w zasadzie wybił kawałek skrzydła do góry:
Na każdym powyższym zdjęciu pomijam artefakty tworzywa wynikające z faktu, że wlewa się ono do formy z kilku stron (te różne "rysy" przez całą długość elementów, w rzeczywistości gładkie).
Tylko wiesz, dla mnie to są pierdoły do poprawienia w kilka minut. Sposobem na to nie jest forum modelarskie, tylko papier ścierny. Szpachlowanie, dopasowywanie, poprawianie czegoś - traktuję jako stały element prac nad każdym modelem.
Krzysztof R napisał(a):1. Recenzja Mustanga przez KFS bardzo obiektywna i bez podsumowania w stylu " Very highly recommended" ,a każdy widzi z czym ma do czynienia i czy model mu odpowiada czy nie.
2. Krytyka P11 ,zarzuty jak najbardziej słuszne, tak samo jeżeli masz konkretne uwagi do FM2 , czy innych modeli pisz konkretnie ,a nie ogólnikami , z faktami się nie dyskutuje ( podobno).
3. Nie przekonuje mnie obrona Dory IBG przez pokazanie ,że inni też zrobili to źle. Dyskusja dotyczyła tylko skopanego rysunku pokazanego przez IBG , a nie wyprasek , czy modelu , który zapowiada się rewelacyjnie .
I coś na zmianę tematu - nowy model from Frrom
http://www.frrom.com/index.php?page=frrom-fr0049-2
ochli napisał(a):Tak sobie czytam dyskusje na jednym i drugim forum i zadaję sobie pytanie.
Czy naprawdę napisanie że model ma błędy to jest jakiś atak na producenta? Nie mówię oczywiście o szukaniu dziury w całym .Może jednak jako klient mam prawo do wyrażenia swojej opinii.
_OldMan_ napisał(a):Co niektórym polecam:
_OldMan_ napisał(a):Jak najbardziej.
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości