Strona 30 z 227

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: środa, 11 października 2017, 21:34
przez Mecenas
I Fokker D.VII w dwóch wersjach kadłuba (różne tłoczenia wentylacji na blachach silnika).

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: czwartek, 12 października 2017, 23:45
przez piotr dmitruk
http://www.specialhobby.net/2017/10/spo ... hobby.html
Wszystkie wersje Viggena w jednym +mnóstwo szczegółów

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 10:12
przez Łukasz_K
Obrazek

+ późny karaś B

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 10:55
przez karambolis8
Zdrada! :lol:

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 21:16
przez Bercik
Pięknie się będzie prezentował razem z PZL P. 7 :P

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 21:18
przez Jostein
Bercik napisał(a):Pięknie się będzie prezentował razem z PZL P. 7 :P

Tyle tylko, że źródło poprawnego płata wyschło. Na amen.

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 21:38
przez Bercik
I osłony silnika... Dlatego poprzestanę pewnie na tej jednej sztuce.

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 22:54
przez radoslaw6363
Obrazek

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 27 października 2017, 23:14
przez RAV
Jostein napisał(a):źródło poprawnego płata wyschło. Na amen.

Do Karasi IBG zrobiło dwa płaty, więc dlaczego nie mieliby zrobić drugiego do RWD-8?

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 09:50
przez Jostein
RAV napisał(a):
Jostein napisał(a):źródło poprawnego płata wyschło. Na amen.

Do Karasi IBG zrobiło dwa płaty, więc dlaczego nie mieliby zrobić drugiego do RWD-8?

Przypuszczam, że wątpię. IBG jest mistrzem w odcinaniu kuponów (czego bynajmniej nie mam im za złe, przeciwnie, otrzymujemy liczne wersje jednego typu), a tu już wykonali obie odmiany samolotu. W modelach FIATów 508 też nie poprawili spapranych kół.

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 10:37
przez wojtek michalik
Do RWD-8 jest jeszcze poprawione skrzydło Karayi

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 15:33
przez djack
Może IBG uderzyłoby się w pierś i wypuściło wersję z polskimi malowaniami wojskowymi (tym razem bez wpadki z kalkomanią).

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 22:35
przez Artur Rzepka
Próbowałem wygooglać, ale coś nie wyszło, a ciekawość mnie zżera - czym się różnił późny wypust produkcyjny Karasia B od wczesnego?

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 23:11
przez Jostein
Artur Rzepka napisał(a):Próbowałem wygooglać, ale coś nie wyszło, a ciekawość mnie zżera - czym się różnił późny wypust produkcyjny Karasia B od wczesnego?

Według artykułu pana Krzysztofa Sikory w MiniReplice nr. 95 wczesne Karasie wersji B posiadały jeszcze sloty (dwie pierwsze serie, w sumie 25 płatowców o numerach 44.44 do 44.68). Kilka z nich mogło przetrwać w tej postaci do wybuchu wojny. Ponadto nie posiadały pierwotnie kozłów przeciwkapotażowych. Samoloty "późne" (od numeru 44.69 do 44.253) bez slotów, miały kozioł przeciwkapotażowy, nie jest pewne, czy XI seria (44.229 do 44.253) miała oba reflektory do lądowania czy jedynie prawy. Oba warianty miały oczywiście stery EDIT: WYSOKOŚCI o powiększonej powierzchni.

Re: [1:72] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 23:35
przez Artur Rzepka
Z tego co widzę, wypraski dla wczesnej serii są bez slotów. Czyżby jak zwykle "zdradzeni o świcie"? ;o)