Wyszedł Mirage IIIS/RS z Kinetica.

Wypraski można na razie podejrzeć tutaj:
http://img.luckymodel.com/default.aspx? ... =KI-K48058Nie mając ramek przed sobą o kształtach i wymiarach się nie wypowiadam, choć w opisie figuruje cała lista modyfikacji, które teoretycznie powinny nam dać nam poprawnego Szwajcara po modernizacji KAWEST85. Jak to się ma do rzeczywistości to się jeszcze okaże...
Co więc można powiedzieć na pierwszy rzut oka? Całe z uzbrojenie jest do wyrzucenia. Z podwieszeń nadają się tylko podskrzydłowe zbiorniki paliwa. Brak charakterystycznych dla tej wersji pocisków AIM-26B Falcon. Sidewinder wersji B jest słabo adekwatny dla samolotu z lat 90. Trzeba niestety będzie sięgnąć po zestawy uzupełniające lub zapasy. Falcona polecałbym z True Details:
http://modelingmadness.com/scott/detail ... d48542.htmDopiero jeśli nie uda się go zdobyć, próbowałbym z niżej u mnie notowanym Maestro Models. Pylony trzeba jednak wydłubać we własnym zakresie.
Samodzielnego modelu rakiet AIM-9P nie kojarzę, chyba wypada się tutaj się posiłkować zapasami z innych zestawów. Alternatywą może być rzadziej używany AIM-9E. Chociaż AIM-9B znajdował się na uzbrojeniu Fliegertruppe i nieco naciągając historię można byłoby go użyć, to pasuje on raczej do wcześniejszego wariantu samolotu z lat 60. i 70. (czyli tych bez canardów).
Jak już jesteśmy przy podwieszeniach, to dla Mirage IIIRS przydałby się szwedzki zasobnik rozpoznawczy Red Baron, który był przenoszony na centralnym węźle. Niestety jakoś nie widzę go w zestawie, tak jak w ogóle czegokolwiek co można byłoby podwiesić pod kadłubem. Można się więc zaopatrzyć w prawidłowy dla późnych Mirage IIIS/RS zbiornik paliwa PJ Productions:
http://modelingmadness.com/scott/access ... 481216.htmO kalkomanie za to jestem jakoś dziwnie spokojny. Opracowanie przez Syhart z drukiem Cartografu zapowiada się wspaniale.