HK napisał(a):FranekS napisał(a):A jak wygląda to załamanie krawędzi natarcia w widoku z przodu?
Leci w dół ku kadłubowi, tak jak powinno czy dalej podział połówek płata jest w jednej płaszczyźnie...grzech prawie wszystkich możliwych modeli (Tamiya w 1/48 OK !!!)....?
Wygląda na to, że KP nie próbowało oddać tego efektu, który chociaż subtelny, jest jednak wyraźny na wielu zdjęciach P-51B/C. Nosek profilu jakby opada w dół zbliżając się do kadłuba. Wydaje mi się, że przez odpowiednie przeszlifowanie przykadłubowej części krawędzi natarcia, można to skorygować.
No właśnie ja jestem przekonany, że nie wystarczy...Trzeba zdjąć materiał z góry i DODAĆ na spodzie (im bliżej kadłuba tym więcej ). I to tak żeby nie zmniejszyć cięciwy skrzydła, oczywiście o ile na wejściu jest poprawna
Tak podpowiada moja prosta wyobraźnia ;3D. ..
Zawsze pozostaje pytanie co rozumiemy pod pojęciem Mustang B/C...Na pewno nie da się tego modelu pomylić z inną wersją i zdania typu "looks like Mustang in every inch" też są prawdziwe. Tylko czy chodzi o cal oryginału, czy modelu ?
Historia lotnictwa bywa mierzona wypadkami i katastrofami...
Historia przemysłu modelarskiego na szczęście tylko wpadkami.
Szkoda że trafiają się takie "strzały" w nowych produkcjach
Pozdr.



