Ok postaram sie przetłumaczyć.
Wiem, że na forum są osoby znające lepiej język czeski niż ja

. Z tego powodu ograniczę sie do wypunktowania wad Blanika a nie do tłumaczenia całego tekstu.
-cały kadłub za gruby, nie trzyma również przekrojów(w zasadzie stugamy go na nowo) bardzo złe odwzorowanie "nosa" i tyłu kadłuba.
-Złe obrysy usterzenia pionowego i poziomego
-Zły profil skrzydła(za mało wygięty i zbyt cienki)z tąd też złe przejście skrzydło kadłub
-Brak odwzorowania wyposażenia kabiny
-Wszystkie drobne części w zasadzie wymagają ponownego wykonania
-Owiewka vacu słaba przejrzystość/brak odwzorowania bocznych okienek/kształt tez chyba nie bardzo-może to wynikać ze złego obrysu kadłuba.
Problem z malowaniami dostarczonumi przez producenta--"japońskie"malowanie dotyczy Blanika z innymi końcówkami skrzydeł producent tego nie uwzględnił.
ufff w zasadzie tyle.Wszelkie uwagi mile widziane
Może ktoś widział konkurencyjny model Blanika firmy Proline?