Atlis napisał(a):@MarCo - w filmiku jest o tym mowa od 13:35 do 16:35, możesz posłuchać. Nie jest powiedziane dokładnie jak wygląda problem, tylko że wypraski robione przez Eduard są świetne a wypraski robione podwykonawcą są tylko lekko ponadprzeciętne.
Acha, słyszałem to na żywo - szkoda że szerzej nie opowiedzieli w czym rzecz. Nigdzie na forach nie znalazłem takiego problemu, pierwszy raz usłyszałem na kotle. W MiG-15 poszczególne serie (a było ich ostatecznie cztery, każda poprawiana) były na ramkach oznaczone specjalnymi znakami, ciekawe czy rozróżnili te w spitfire. Skoro są trzy zestawy form do nich i wyraźnie mówili o "seriach" - to rozumiem jako założenie form do wtryskarki i wyprodukowanie wyprasek na magazyn, a może to są serie w rozumieniu - wtryskiwane u eduarda, oraz podwykonawcy i zwyczajnie trafiły do współnego magazynu - wtedy loteria, nie da się odróżnić, która skąd pochodzi. Dlatego dociekam.
Dominik napisał(a):Nie przypominam sobie co mi nie pasowało w FW 190. W Spitach, jako, że jeszcze mam dwa rozgrzebane, duże elementy, na moje oko, wyglądają lepiej niż małe.
A tak przy okazji, jak już robią new tool Foki, to mogliby zrobić i BeeFa 109E.
Ale za to Tempest na renderach wygląda całkiem, całkiem.
No i tu nie o to chodzi. Tobie się nie podoba zaprojektowanie części. A Czesi mówili, że ramki ogólnie różnią się jakością - zestawy ramek, te z dużymi elementami i z małymi jakoby są gorsze od podwykonawcy.
Bf-109E - wolał bym jednak żeby nie zmniejszali tej niewymiarowej 48mki
A Tempest w 72 to za trzy lata dopiero ma być.