[1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Nabyłeś nowy model, chcesz pokazać zawartość pudełka lub o nią zapytać, słyszałeś o fajnych nowościach - podziel się tym z innymi.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez iras67 » piątek, 3 kwietnia 2020, 10:21

Dominik zrozumiałem że limitka w sierpniu z dwoma kadłubami i częściami Spitfire Mk.I early i Spitfire Mk.Ia late a dopiero w Październiku pierwszy profipack. Jeszcze sie może zmienic przez ten syf w powietrzu i problemy firm w Czechach. Mi osobiści nie przeszkadzało nic w tych XI to i Jedynke przytulę obowiązkowo;-)
Avatar użytkownika
iras67
 
Posty: 2704
Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 00:55
Lokalizacja: Dębica

Reklama

modele polskich samolotów

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Dominik » piątek, 3 kwietnia 2020, 10:34

Dla mnie upierdliwe (nie niemożliwe) jest zamykanie kokpitu.
Poza tym uważam, że nity są niepotrzebne...przynajmniej w tej formie jaka obecnie istnieje (ale to nie tylko Eduard robi).

Podsumowując - będę kupował ale i tak uważam, że Tamiya jest lepsza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Build what you want, the way you want to and, above all, have fun"* (Al Superczynski)
Honour Thy Tamiya for their kits are idiotproof.

IPMS Świdnica
Avatar użytkownika
Dominik
 
Posty: 2615
Dołączył(a): wtorek, 25 grudnia 2007, 16:16

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez potez » piątek, 3 kwietnia 2020, 11:58

No przeciez napisał że w pierwszym wypuście będą oba skrzydła.
Do tego trfzeba podejść na spokojnie, dac im wydac kilka pudełek a potem dopiero zobaczyć co wziąć dla siebie. Bo zrobia to jak z mustangiem, że wydają go od 08'19 a dopiero w 03'20 jest pierwsze sensowne pudełko jeśli ktoś nie chce kupowac 10 różnych wersji ;)
tak, jestem #ponurymodelaż
Avatar użytkownika
potez
 
Posty: 4681
Dołączył(a): środa, 28 listopada 2007, 11:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Dominik » piątek, 3 kwietnia 2020, 12:27

Na razie śledzę wątek na MF, ale tym razem będę się czepiał tylko błędów merytorycznych. Na przykład VS wrzucił plik pdf z małymi częściami. Jest tam tylko ster wysokości i statecznik poziomy, który wprowadzono na Piątkach. Ale zakładam, że wczesny będzie na innej ramce. Choć jest to trochę nielogiczny podział, ale to nie ja to projektuję.
"Build what you want, the way you want to and, above all, have fun"* (Al Superczynski)
Honour Thy Tamiya for their kits are idiotproof.

IPMS Świdnica
Avatar użytkownika
Dominik
 
Posty: 2615
Dołączył(a): wtorek, 25 grudnia 2007, 16:16

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez iras67 » piątek, 3 kwietnia 2020, 12:28

Na oszklenie nie narzekam. Airfixsowe mnie dobiło tak że zachwycony byłem Edkiem. :mrgreen:
Avatar użytkownika
iras67
 
Posty: 2704
Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 00:55
Lokalizacja: Dębica

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Kuba P. » piątek, 3 kwietnia 2020, 12:29

potez napisał(a):Bo zrobia to jak z mustangiem, że wydają go od 08'19 a dopiero w 03'20 jest pierwsze sensowne pudełko jeśli ktoś nie chce kupowac 10 różnych wersji ;)


Sekunia, czy Chattanooga to czasem nie jest ten sam plastik, jaki wyszedł teraz w ostatnim wydaniu?
Kalek nie liczę. I czy to czarne wydanie Dual Combo to też nie jest aby czasem miks Wydania "niskiego" D-5 i ramek z Chattanooga?
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez potez » piątek, 3 kwietnia 2020, 13:39

Kuba P. napisał(a):
potez napisał(a):Bo zrobia to jak z mustangiem, że wydają go od 08'19 a dopiero w 03'20 jest pierwsze sensowne pudełko jeśli ktoś nie chce kupowac 10 różnych wersji ;)


Sekunia, czy Chattanooga to czasem nie jest ten sam plastik, jaki wyszedł teraz w ostatnim wydaniu?
Kalek nie liczę. I czy to czarne wydanie Dual Combo to też nie jest aby czasem miks Wydania "niskiego" D-5 i ramek z Chattanooga?

No właśnie chodzi o to że pełne pudełko z pełną funkcjonalnością to dopiero teraz. Plastik juz niewiele ewoluuje ale za to dodatki to do dzisiaj jeszcze nie wszystkie dostępne - widział ktoś silnik ;) ? A na przykłąd blaszka która poprawia wlot powietrza ziejący smutkiem wyszła dopiero w październiku. Nadal nie widać wersji rozpoznawcej itp itd. Sam jestem ciekaw jak to rozegrają, wkażdym bądź razie ja czekam na Mk.II, Mk.I juz mam dziekuje :D
tak, jestem #ponurymodelaż
Avatar użytkownika
potez
 
Posty: 4681
Dołączył(a): środa, 28 listopada 2007, 11:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Dominik » piątek, 3 kwietnia 2020, 15:48

Dziś o 17 na fb Eduarda pogadanka o Avii 199.
"Build what you want, the way you want to and, above all, have fun"* (Al Superczynski)
Honour Thy Tamiya for their kits are idiotproof.

IPMS Świdnica
Avatar użytkownika
Dominik
 
Posty: 2615
Dołączył(a): wtorek, 25 grudnia 2007, 16:16

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Artur Rzepka » piątek, 3 kwietnia 2020, 18:59

Ach, ten cudowny brzydal, muszę go mieć. Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss). :P :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
~W Internecie bądź sobą. Chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym.
Avatar użytkownika
Artur Rzepka
 
Posty: 935
Dołączył(a): sobota, 7 czerwca 2008, 14:02
Lokalizacja: W-wa

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez arhtus » piątek, 3 kwietnia 2020, 20:09

No i takiego meserszmita to ja rozumiem :D
arhtus
 
Posty: 553
Dołączył(a): piątek, 14 listopada 2014, 23:03

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Kuba P. » piątek, 3 kwietnia 2020, 23:12

Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss). :P :mrgreen:


No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda! :mrgreen:
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Murek » sobota, 4 kwietnia 2020, 12:02

Kuba P. napisał(a):
Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss). :P :mrgreen:


No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda! :mrgreen:

Nie widzę w tym temacie niczego nadzwyczajnego, po prostu firma pana Messerschmitta upodobała sobie sposób otwierania osłony kabiny na bok. Bf 109 nie był wyjątkiem.
Avatar użytkownika
Murek
 
Posty: 2992
Dołączył(a): wtorek, 9 października 2007, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Jurek Greinert » sobota, 4 kwietnia 2020, 14:06

Murek napisał(a):
Kuba P. napisał(a):
Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss). :P :mrgreen:


No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda! :mrgreen:

Nie widzę w tym temacie niczego nadzwyczajnego, po prostu firma pana Messerschmitta upodobała sobie sposób otwierania osłony kabiny na bok. Bf 109 nie był wyjątkiem.

Może i nic nadzwyczajnego, ale to archaizm bo w kryzysowej sytuacji wielu pilotów wolało np lądować z odsuniętą osłoną aby szybciej sp....ć z samolotu po zatrzymaniu... a w 109-ce zapomnij.
Pozdrawiam Jurek
______________________________________________________________

GALERIA
Warsztat : Fokker D-XXI
Avatar użytkownika
Jurek Greinert
 
Posty: 1092
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 16:10
Lokalizacja: Gliwice

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez Murek » sobota, 4 kwietnia 2020, 15:30

Jurek Greinert napisał(a):
Murek napisał(a):
Kuba P. napisał(a):
Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss). :P :mrgreen:


No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda! :mrgreen:

Nie widzę w tym temacie niczego nadzwyczajnego, po prostu firma pana Messerschmitta upodobała sobie sposób otwierania osłony kabiny na bok. Bf 109 nie był wyjątkiem.

Może i nic nadzwyczajnego, ale to archaizm bo w kryzysowej sytuacji wielu pilotów wolało np lądować z odsuniętą osłoną aby szybciej sp....ć z samolotu po zatrzymaniu... a w 109-ce zapomnij.

Wiem o tym, co nie zmienia faktu, że takie rozwiązanie było stosowane nawet w tak nowoczesnym samolocie jak Me 262. Jak wiadomo, życie ludzkie w III Rzeszy nie było zbyt wiele warte....
Avatar użytkownika
Murek
 
Posty: 2992
Dołączył(a): wtorek, 9 października 2007, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

Postprzez greatgonzo » sobota, 4 kwietnia 2020, 16:44

To one nie były odrzucane, te osłony?
Avatar użytkownika
greatgonzo
 
Posty: 4052
Dołączył(a): czwartek, 4 września 2008, 15:23
Lokalizacja: Giżycko

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości