Strona 160 z 250
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 11:21
przez iras67
Dominik zrozumiałem że limitka w sierpniu z dwoma kadłubami i częściami Spitfire Mk.I early i Spitfire Mk.Ia late a dopiero w Październiku pierwszy profipack. Jeszcze sie może zmienic przez ten syf w powietrzu i problemy firm w Czechach. Mi osobiści nie przeszkadzało nic w tych XI to i Jedynke przytulę obowiązkowo;-)
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 11:34
przez Dominik
Dla mnie upierdliwe (nie niemożliwe) jest zamykanie kokpitu.
Poza tym uważam, że nity są niepotrzebne...przynajmniej w tej formie jaka obecnie istnieje (ale to nie tylko Eduard robi).
Podsumowując - będę kupował ale i tak uważam, że Tamiya jest lepsza
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 12:58
przez potez
No przeciez napisał że w pierwszym wypuście będą oba skrzydła.
Do tego trfzeba podejść na spokojnie, dac im wydac kilka pudełek a potem dopiero zobaczyć co wziąć dla siebie. Bo zrobia to jak z mustangiem, że wydają go od 08'19 a dopiero w 03'20 jest pierwsze sensowne pudełko jeśli ktoś nie chce kupowac 10 różnych wersji ;)
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 13:27
przez Dominik
Na razie śledzę wątek na MF, ale tym razem będę się czepiał tylko błędów merytorycznych. Na przykład VS wrzucił plik pdf z małymi częściami. Jest tam tylko ster wysokości i statecznik poziomy, który wprowadzono na Piątkach. Ale zakładam, że wczesny będzie na innej ramce. Choć jest to trochę nielogiczny podział, ale to nie ja to projektuję.
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 13:28
przez iras67
Na oszklenie nie narzekam. Airfixsowe mnie dobiło tak że zachwycony byłem Edkiem.
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 13:29
przez Kuba P.
potez napisał(a):Bo zrobia to jak z mustangiem, że wydają go od 08'19 a dopiero w 03'20 jest pierwsze sensowne pudełko jeśli ktoś nie chce kupowac 10 różnych wersji ;)
Sekunia, czy Chattanooga to czasem nie jest ten sam plastik, jaki wyszedł teraz w ostatnim wydaniu?
Kalek nie liczę. I czy to czarne wydanie Dual Combo to też nie jest aby czasem miks Wydania "niskiego" D-5 i ramek z Chattanooga?
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 14:39
przez potez
Kuba P. napisał(a):potez napisał(a):Bo zrobia to jak z mustangiem, że wydają go od 08'19 a dopiero w 03'20 jest pierwsze sensowne pudełko jeśli ktoś nie chce kupowac 10 różnych wersji ;)
Sekunia, czy Chattanooga to czasem nie jest ten sam plastik, jaki wyszedł teraz w ostatnim wydaniu?
Kalek nie liczę. I czy to czarne wydanie Dual Combo to też nie jest aby czasem miks Wydania "niskiego" D-5 i ramek z Chattanooga?
No właśnie chodzi o to że pełne pudełko z pełną funkcjonalnością to dopiero teraz. Plastik juz niewiele ewoluuje ale za to dodatki to do dzisiaj jeszcze nie wszystkie dostępne - widział ktoś silnik ;) ? A na przykłąd blaszka która poprawia wlot powietrza ziejący smutkiem wyszła dopiero w październiku. Nadal nie widać wersji rozpoznawcej itp itd. Sam jestem ciekaw jak to rozegrają, wkażdym bądź razie ja czekam na Mk.II, Mk.I juz mam dziekuje
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 16:48
przez Dominik
Dziś o 17 na fb Eduarda pogadanka o Avii 199.
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 19:59
przez Artur Rzepka
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
piątek, 3 kwietnia 2020, 21:09
przez arhtus
No i takiego meserszmita to ja rozumiem
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
sobota, 4 kwietnia 2020, 00:12
przez Kuba P.
Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss).
No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda!
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
sobota, 4 kwietnia 2020, 13:02
przez Murek
Kuba P. napisał(a):Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss).
No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda!
Nie widzę w tym temacie niczego nadzwyczajnego, po prostu firma pana Messerschmitta upodobała sobie sposób otwierania osłony kabiny na bok. Bf 109 nie był wyjątkiem.
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
sobota, 4 kwietnia 2020, 15:06
przez Jurek Greinert
Murek napisał(a):Kuba P. napisał(a):Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss).
No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda!
Nie widzę w tym temacie niczego nadzwyczajnego, po prostu firma pana Messerschmitta upodobała sobie sposób otwierania osłony kabiny na bok. Bf 109 nie był wyjątkiem.
Może i nic nadzwyczajnego, ale to archaizm bo w kryzysowej sytuacji wielu pilotów wolało np lądować z odsuniętą osłoną aby szybciej sp....ć z samolotu po zatrzymaniu... a w 109-ce zapomnij.
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
sobota, 4 kwietnia 2020, 16:30
przez Murek
Jurek Greinert napisał(a):Murek napisał(a):Kuba P. napisał(a):Artur Rzepka napisał(a):Nadal mnie to dziwi, że dopiero garść czeskiej inżynierii spowodowała zmianę otwierania szoferki. Pewnie dlatego, że Niemcy nie doszli do literki S (badum tsss).
No, boki zrywać, taka beka!
Te garści czeskiej inżynierii istotnie pchnęły temat i pokazały Niemcom jak się ze 109 robi prawdziwego Hot-Roda!
Nie widzę w tym temacie niczego nadzwyczajnego, po prostu firma pana Messerschmitta upodobała sobie sposób otwierania osłony kabiny na bok. Bf 109 nie był wyjątkiem.
Może i nic nadzwyczajnego, ale to archaizm bo w kryzysowej sytuacji wielu pilotów wolało np lądować z odsuniętą osłoną aby szybciej sp....ć z samolotu po zatrzymaniu... a w 109-ce zapomnij.
Wiem o tym, co nie zmienia faktu, że takie rozwiązanie było stosowane nawet w tak nowoczesnym samolocie jak Me 262. Jak wiadomo, życie ludzkie w III Rzeszy nie było zbyt wiele warte....
Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe
Napisane:
sobota, 4 kwietnia 2020, 17:44
przez greatgonzo
To one nie były odrzucane, te osłony?