Całkiem możliwe. Ale w temacie śmigieł do P.11c i w ogóle do jedenastek nie ma zbyt wiele materiałów do porównań. Tematem śmigieł interesuję się dość długo i poza krakowskim nie spotkałem się dotychczas z żadnym (całym) zachowanym śmigłem do P.11.
Oznaczenia śmigła krakowskiej jedenastki są dosyć tejemnicze. PZL P.11c, był wyposażony w silnik gwiazdowy Bristol Mercury VS2. Jednakże oznaczenia wybite na śmigle (MERCURY-4-520 KM) wskazują na silnik Mercury IV napędzający samolot P.11a! Literatura podaje, że samolot P.11a miał śmigło o średnicy 2800 mm. Tymczasem egzemplarz z muzeum ma 3000 mm. Być może osoba wybijająca oznaczenia w zakładach Szomańskiego pomyliła typ silnika?
W MLP opis typu płatowca mówi tylko: PŁATOWIEC -P-11. Mam zdjęcia piasty śmigła P.11c, która służyła za pieniek do rąbania drewna. Na niej oznaczenia płatowca to P-11-C a typ silnika: MERCURY-5-S-2. Jest to jedyny materiał do porównań. Pewne są tylko zdjęcia oryginałów.