Zakupy w Japoni i ogólnie z daleka :-)

Nabyłeś nowy model, chcesz pokazać zawartość pudełka lub o nią zapytać, słyszałeś o fajnych nowościach - podziel się tym z innymi.

Zakupy w Japoni i ogólnie z daleka :-)

Postprzez arhtus » sobota, 22 września 2018, 11:39

Witam
Chciałbym kupić jakieś markowe aero z nieco większą dyszą do tzw ciorania na co dzień :)
Wstępnie padł pomysł na Procon Boy SQ PS-268 z dyszą 0,4mm (mały, zgrabny,jednofunkcyjny)
W japońskich sklepach taki sprzęt można kupić za mniej niż 200zł :shock:
No i chciałbym zaryzykować taki zakup za granicą i tu moje pytanie do siedzących w temacie, jakie sklepy polecacie?
Dodam że jestem całkowitym laikiem w zakupach zagranicznych :->
Ostatnio edytowano piątek, 9 sierpnia 2019, 00:04 przez arhtus, łącznie edytowano 1 raz
arhtus
 
Posty: 553
Dołączył(a): sobota, 15 listopada 2014, 00:03

Reklama

Re: Zakupy w Japoni?

Postprzez pepociufakers » sobota, 22 września 2018, 12:24

Jesli chodzi o moje doswiadczenia:
Swego czasu(ok. 3-4 lata temu) kupowałem aerograf Tamiya na ebay-u ze sklepu z Japonii.
Zadnych problemow, nie czekalem zbyt dlugo na przesylke(ok. 2-3 tyg czyli zgodnie z informacja na stronie sprzedawcy), clo itp. też nie zostało doliczone.

Pzdr.
Jaro
pepociufakers

Animal Planet
 
Posty: 586
Dołączył(a): piątek, 21 stycznia 2011, 15:01
Lokalizacja: 3Miasto

Re: Zakupy w Japoni?

Postprzez Łukasz_K » sobota, 22 września 2018, 15:30

Ja ostatnio kupowałem aero w amiami, polecam, generalnie bezboleśnie ale VAT musiałem dopłacić u nas.

https://www.amiami.com/eng/detail/?gcode=TOL-MHB-PS268

Ten co chcesz go wziąć to muszą ściągnąć tzw back-order więc to opcja jak ci się nie spieszy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Avatar użytkownika
Łukasz_K

Zimna Wojna 1
 
Posty: 4808
Dołączył(a): piątek, 29 kwietnia 2016, 13:58
Lokalizacja: Bstok

Re: Zakupy w Japoni?

Postprzez cooper69 » sobota, 22 września 2018, 15:41

arhtus napisał(a):Witam