
Moderator: xenomorph
mnak24 napisał(a):Na pocieszenie tu na przykład są grubsze link
mnak24 napisał(a):Z tymi blachami to różnie bywa jedne są jak na ruskich ISach, inne jakby je gładzią pojechał
marder napisał(a):
W którym konkretnie miejscu są grubsze, bo poniżej masz inne zdjęcia pojazdu na który się powołujesz, gdzie widać, że te spawy są delikatne, jeśli można to tak ująć.
Reszta tu https://www.net-maquettes.com/pictures/ ... 51-ausf-d/
PiterATS napisał(a):mnak24 napisał(a):Z tymi blachami to różnie bywa jedne są jak na ruskich ISach, inne jakby je gładzią pojechał
Skąd wysnułeś taki wniosek?
PiterATS napisał(a):Tylko czy zdajesz sobie sprawę że to jest współczesny remont pojazdu, gdzie skorodowany pancerz został oczyszczony z pokładów rdzy i potem pomalowany? W żadnym wypadku nie jest to efekt technologii produkcji płyt walcowanych, tylko pory i chropowatości powstałe po usunięciu rdzy zżerającej metal przez dziesiątki lat, który na koniec zabezpieczono podkładem i pomalowano.
Nie do końca poprawnie zinterpretowałeś zdjęcia
Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości