No sprawa z płytą nadsilnikową i instalacją paliwową to jest tak że zleceniodawca nie wyraził chęci żeby to dorabiać to nie będę się wychylał ponad, może to co napiszę jest trochę demoralizujące młodsze pokolenia modelarzy ale nie za bardzo mam czas i a w szczególności ochoty na dorabianie, szczególnie że model ma szybko powstać, i tak bardzo dużo czasu spędzam nad innymi modelami, szczególnie wagonami, każdy pozyskany czas wolny jest na wagę złota.
Z lufą to niestety jest ciężka sprawa, wieżę skleił gość co figurki lepił, że lufa jest źle wsadzona zorientowałem się po malowaniu, jak na forum napisali, ale widać że zadbał by się mocno trzymała bo przód wieży jakąś masą modelarską wypełniony jest, i jedna próba oderwania teraz skończyła się oberwaniem skrzyni z boku, lufa nie chciała puścić, może jeszcze raz spróbuję...
Przemek - MaXus napisał(a):Zdradźcie mi proszę, w jakim celu nanosi się tyle warstw,
No to takie wytłumaczenie:
Pierwsza warstwa po surfacerze to mieszanka czarnego, H423 i H78, to takie zamiast samego czarnego, (mieszanka daje oszczędność w zużyciu jednej farby, bo nie leję z jednej tylko z 3

) głównie po to daje żeby nie mieć w najgłębszych zakamarkach prześwitów szarego z surfacera.
Potem dwie warstwy H423 i H78 to kolor właściwy, polską zieleń sobie upatrzyłem w połączeniu tych dwóch kolorów, malowanie po kolei i nieregularnie daje fajny efekt zróżnicowania, coś jak nierównomierne wypłowienie.
Żółty + H303 to takie rozświetlenia tego koloru.
Ostatni krok to najsilniejsze wypłowienia, dlatego bardziej w biały.
Tak sobie umyśliłem, nie wiem czy innym też tak to się widzi ale mi się podoba.
