T-34/85 D5T (Hobby Boss 1:48)
Czołgiem !
Wracam po długiej nieobecności i rozpoczynam relacje w budowy mojego ulubionego T-34/85 czyli bardzo wczesnej wersji (model 1943) z fabryki nr 112.
Planuję dodatkowo uzbroić czołg w miotacz ognia - oczywiście o ile takie uzbrojenie jest choć trochę prawdopodobne (szukam fotek).
Przerabiając wieżę wspomagałem się głównie zdjęciami i rysunkami z „Mitycznej Broni”





Brakuje tu jeszcze jednego peryskopu (bez daszka, a jakże), włazu ładowniczego oraz jarzma armaty.
Peryskopy pochodzą z konwersji CMK: T-34/76 model 1943 UZTM – nie znasz dnia ani godziny kiedy resztki z innych modeli nabiorą strategicznego znaczenia
Kadłub wstępnie ogołociłem z błotników, przednią płytę zrobiłem od nowa bo przy szlifowaniu boczne krawędzie straciły na ostrości


Odpowiednie koła jezdne i gąsienice będą z T-34/76 Tamki (Hobby Boss odwalił niebagatelną chałę zaopatrując zewnętrzną stronę swoich ogniw w trudne do usunięcia ślady po wypychaczach).
Ma ktoś może na zbyciu jedno koło w całości stalowe ?
Wracam po długiej nieobecności i rozpoczynam relacje w budowy mojego ulubionego T-34/85 czyli bardzo wczesnej wersji (model 1943) z fabryki nr 112.
Planuję dodatkowo uzbroić czołg w miotacz ognia - oczywiście o ile takie uzbrojenie jest choć trochę prawdopodobne (szukam fotek).
Przerabiając wieżę wspomagałem się głównie zdjęciami i rysunkami z „Mitycznej Broni”





Brakuje tu jeszcze jednego peryskopu (bez daszka, a jakże), włazu ładowniczego oraz jarzma armaty.
Peryskopy pochodzą z konwersji CMK: T-34/76 model 1943 UZTM – nie znasz dnia ani godziny kiedy resztki z innych modeli nabiorą strategicznego znaczenia
Kadłub wstępnie ogołociłem z błotników, przednią płytę zrobiłem od nowa bo przy szlifowaniu boczne krawędzie straciły na ostrości


Odpowiednie koła jezdne i gąsienice będą z T-34/76 Tamki (Hobby Boss odwalił niebagatelną chałę zaopatrując zewnętrzną stronę swoich ogniw w trudne do usunięcia ślady po wypychaczach).
Ma ktoś może na zbyciu jedno koło w całości stalowe ?









