Kubelwagen Typ 82 - Italeri (nr 312) - 1:35 - standard

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Moderator: xenomorph

Kubelwagen Typ 82 - Italeri (nr 312) - 1:35 - standard

Postprzez fryc7 » wtorek, 22 kwietnia 2008, 19:46

Witam

Rozpocznę od przedstawienia się. Nazywam się Paweł Smuga-Fries. Mam nieomal 27 lat, a modelami zajmuję się od 17 lat. Nie przekłada się to na super umiejętności, gdyż wielokrotnie musiałem sobie robić dłuższe przerwy. Ostatnio jednak mam mocne postanowienie poprawy. Dlatego, aby dać sobie kopa, zaczynam od razu od konkursu. Nie mam wielkich wyobrażeń o moich wynikach na początku - póki co chcę wziąć udział dla satysfakcji.

Do sedna.

Obrazek

Wybrałem Kubela z dwóch powodów

1. jest prosty (nie tylko w stosunku do innych prezentowanych modeli), dzięki czemu na pewno ukończę go w miarę szybko i będę mógł się zastanawiać czy nie wystartować z czymś trudniejszym (a mam kilka takich na półce)
2. mam go akurat i nie muszę specjalnie kupować czegoś na konkurs.

Zamierzam wykonać go tak jak państwo z Italeri sobie wymyślili. Barwy DAK, chyba że ktoś mnie podpuści na coś innego. Jeśli uda mi się go zrobić zgodnie z zamiarem, to będzie mój pierwszy, który trąci chociaż realizmem. Nie to żebym malował broń pancerną na fioletowo..... ale blisko

światłocienie i jakieś brudzenia na pewno się pojawią

i figurki (mimo ostrzeżeń Juli(an)a )

pozdrawiam
fryc7
 

Reklama

Re: Kubelwagen Typ 82 - Italeri (nr 312) - 1:35 - standard

Postprzez matejson » wtorek, 22 kwietnia 2008, 20:20

Witamy na forum. Czekam na pierwsze zdjęcia z budowy :)
Mateusz Mathea
http://matejson.blogspot.com
"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne.
Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." A.E.
Avatar użytkownika
matejson
 
Posty: 2312
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 16:34
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kubelwagen Typ 82 - Italeri (nr 312) - 1:35 - standard