W tej chwili stoję przed dylematem zakupu przedziału silnikowego, rozważam następujące zestawy:
- Verlinden VP1203
- CMK 3028
Problem jest tym większy że pojazd którego replikę zamierzam wykonać, ma ściągnięte tylne włazy rewizyjne. Zatem widoczny jest cały silnik od tamtej strony. Zestaw CMK zawiera cały silnik i w zasadzie to mi odpowiada, jednak ja skłaniam się ku produktowi Verlindena. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi powiedzieć (napisać) cos o zestawie Verlindena?? Konkretnie interesuje mnie czy zestaw zawiera cały silnik, czy tylko to co jest widoczne po zdjęciu pancernej płyty komory silnika i czy spełni moje potrzeby??
Sprawę wyboru komplikuje również fakt, że rozważam wykonanie wnętrza przedziału bojowego (ostateczna decyzja nie zapadła). W tym przypadku wchodzi w grę zestaw Verlindena VP2266. Obawiam się o kolizję pomiędzy tym zestawem a zestawem CMK (w razie gdyby to na niego padł wybór). Czy moje obawy są słuszne??
planowany efekt końcowy:


Kolejnym problemem który napotkałem jest przekładnia boczna, a w zasadzie ostatni element do którego mocowane jest koło napędowe. Wóz, który staram się odtworzyć ma zdemontowane prawe koło napędowe. Przekładnie boczną już przerobiłem (pozostała końcowa obróbka w celu nadania proporcji), do ukończenia pozostał ostatni pierścień, niestety dysponuję tylko jednym zdjęciem przedstawiając ten element. Zdjęcie jest w skosie i przedstawia Panterę Ausf.A na linii produkcyjnej, nie mam też pewności czy mój model nie powinien mieć innego rozmieszczenia otworów. Zdjęcie przedstawia gąszcz otworów, który jest trudny do rozszyfrowania, nie widać które otwory są na wylot, w które od tyłu wkręcone są śruby. Może ktoś pomoże mi z tym elementem podsyłając chociażby tytuł monografi w której znajdę odpowiedź.
Zdjęcie przekładni którym dysponuje:

Efekt który chcę uzyskać, oraz częściowo przerobiona przekładnia:

Proszę o pomoc i porady




































