Witam,
Błoto, kurz, starte opony trafiają na błotnik od spodu i osadzają się w postaci szaroburego błotka.
Na niektórych fotkach (tak jak powyższej) widać upaćkane także boki maski poniżej błotnika.
Zwróć jednak uwagę na to, że rama przy tylnych kołach też jest upaćkana. i same błotniki też.
Miałem przyjemność podczas swoich praktyk studenckich i późniejszej pracy zajmować się trzema CCKW i w jednej właśnie czyściłem spodnią część błotnika więc jeśli pozwolicie dorzucę trzy grosze
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
W dwóch z trzech egzemplarzy (jeden był kompletnie odrestaurowany tj rozłożony na części pierwsze, wypiaskowany, polakierowany i złożony do kupy) warstwa brudu miała w najgrubszych miejscach około 1.5-2 cm i dopiero pod nią można było znaleźć pozostałości trzech kolorów farb jakimi był pokryty (oryginalna zielona, potem szara bo ciężarówki po wojnie grały w jakimś filmie i udawały szkopskie, i znów zieleń). Ufajdany tym świństwem był cały przód, nie tylko błotniki od spodu, ale rama, boczne ściany komory silnikowej pod błotnikiem itp. Kolor tego syfu to czarno-piaskowo- brązowy w zależności od tego, która warstwa aktualnie wystawała
![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To samo działo się oczywiście z tyłu.
A co do modelu to bardzo mi się podoba
![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Pozdrawiam
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)