Panther Ausf A, Tamiya, 1:35 - mój pierwszy model

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Moderator: xenomorph

Panther Ausf A, Tamiya, 1:35 - mój pierwszy model

Postprzez Born » poniedziałek, 4 marca 2013, 14:11

Ok więc skończyłem prace na moim PIERWSZYM modelem. Napisze tutaj co napisałem w dziale warsztat jestem kompletnym "nowicjuszem" jeśli chodzi o modelowanie. Jakiś czas temu się nawróciłem i postanowiłem się zabrać solidnie do pracy :), ale jak wiadomo jednym raz lepiej wychodzi innym gorzej. Przedstawiam wam mój pierwszy model od czasów dzieciństwa przy, którym każda godzina pracy to czysta radocha ;)

link do warsztatu http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=16&t=34751

Nie ukrywam, że czekam na fale krytyki nim jednak krytyka nastąpi napisze coś.

Robienie tego modelu było dla mnie kompletnym "warsztatem". Chciałem wziąć się do pracy zamiast ciągle pytać na forum i pisać po prostu czytałem o pewnych technikach i używałem ich podczas robienia tego modelu. Jest sporo błędów, które ja osobiście zauważyłem podczas montażu jak i malowania wy zresztą też je zobaczycie bez trudu mam tutaj na myśli pewne etapy co przed czym lub co po czym należy robić.

Model jak widać jest pudełkowy bez żadnych dodatków przy następnym modelu, który zresztą już czeka zakupie wszystkie elementy w Polsce jak będę.
Zamierzam złożyć jeszcze jedną panterkę tym razem chce z firmy "dragon" + wszelkie dodatki nawet sam zmontuje "szkło pancerne" do wizjerów.

Dobra nie ma co owijać w bawełnę :) przyjmę wszystko na klatę po męsku ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Bardzo chętnie wysłucham wszystkich ponieważ mam sporo pytań jednak najpierw czekam na krytykę :) mam nadzieję, że chociaż będzie jeden punkt za chęci i debiut :)

Pozdrawiam Bartek
Avatar użytkownika
Born
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa, 20 lutego 2013, 03:09
Lokalizacja: Bath UK

Reklama

Re: Panther Ausf A Tamiya - mój pierwszy model