Widzę, że praca znowu troszkę ruszyła. No ja niestety, a może na szczęście ruszyłem z kastą, ale jakoś mi się odwidziało z tamtym czarnym podkładem i...(kret
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
).
Nawiązując do Twojej Bartku pracy, to ogólnie mi się podoba silnik jako całość, no i fajnie wygląda wash. Ja jakoś nie chciałem na razie na silniku robić, może przy innym modelu.
Tylko faktycznie rozpędziłeś się z tym filtrem, bo powinien być chyba biały, o ile dobrze pamiętam (ale zawsze możesz go pomalować). No i nie miska olejowa jest tu w ‘nieodpowiednim ‘ kolorze, tylko pokrywy zaworów. Moim zdaniem powinny być w kolorze chromu, czyli takie jak gaźnik. Nadają kopa silnikowi.
Fajne przewody ja niestety musiałem używać jakiegoś kabelka z myszki i jakoś nie wyglądają najlepiej.
A u Ciebie widzę, a właściwie nie widzę wtyczek, czyż byś podłączył świece na krótko ?
![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A i jeszcze jedno, skoro zrobiłeś washa na silniku, calutkim, to maźnij jeszcze gaźnik, do którego ta sprężynka chyba ciut za duża ?!
Bardzo przyjemnie zaczyna to wyglądać. Czy u Ciebie również są problemy ze spasowaniem kasty do podwozia? Ja natknąłem się na poważny problem, mianowicie nie mogę wkleić w karoserię przegrody silnika, bo nie włożę jej na podwozie. Ot taka mała przeszkoda rzucona przez AMT. Ale coś wymyślę, póki co powodzenia przy kończeniu.
Przepraszam za mały OT.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)