Na wstępie przepraszam za tak długą przerwę. Prawie wyrzuciłem model po małym niepowodzeniu i dopiero dzisiaj stwierdziłem, że jednak może warto pokazać to jak nie należy podchodzić do sprawy.
sushi79 napisał(a):modele revella są słabej jakości ja składam mercedesa sls i tez maska nie jest idealna będzie musiała być otwarta na stale
Nie mogę niestety pochwalić się na tyle dużym doświadczeniem aby się wypowiedzieć na ten temat. Śledzę jednak kilka warsztatów i niestety ten model pozbawiony wad nie jest.
cayman napisał(a):Post przez sushi79 » poniedziałek, 31 grudnia 2012, 20:14
modele revella są słabej jakości ja składam mercedesa sls i tez maska nie jest idealna będzie musiała być otwarta na stale
Kupcie Koledzy na Alledrogo magnesy neodymowe ,są w rozmiarach 2x1 3x1 3x2 i wiekszę rozmiary czyli blaszka do maski a magnes w kastę np w przedni pas i problem zniknie.
Rozważałem tą opcję ale zamknięta maska mnie nie przekonuje. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się, że jest to troszkę pójście na łatwiznę a ja bym wolał tego uniknąć. W najgorszym przypadku trochę się podenerwuje lub też zamknę pokrywę.
Kazik napisał(a):Uważaj z tym papierem ściernym,
taką gradacją możesz sobie narobić sporo niepotrzebnych rys.
Powodzenia.
Właśnie na takie uwagi liczę. Faktycznie mogę mieć problem z rysami ale stwierdzę to dokładnie dopiero po położeniu podkładu. Z tym też w moim przypadku będzie trochę zachodu.
Powodem mojego pierwszego zwątpienia była maska. Koledzy modelarze mówili o gorącej wodzie. Przez niecierpliwość chciałem przyspieszyć ten proces dlatego też użyłem do tego suszarki do włosów. Cieszę się, że nie zrobiłem zdjęć kiedy jeden z rogów maski wygiął się pod kątem 90 w górę. Potem tym samym sposobem nadałem kształt mniej więcej taki jaki powinna mieć maska. Po tych zabiegach cieplnych na pewno całość wygląda lepiej chociaż i tak jest źle. Poniżej kilka zdjęć. Mam nadzieje, że zostanie to potraktowane jako przestroga dla początkujących.
Tutaj maseczka ma lekkiego strzała w rogu po stronie pasażera. Pod spodem strona od kierowcy tak jak to powinno wyglądać.
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/Untitled-1copy_zpsc63985c8.jpg)
Na poniższych dwóch zdjęciach widoczny ubytek. W tym miejscu maska trzymała się w ramce. Początkowo to zeszlifowałem ale po moich blacharskich próbach nagle zrobiła się dziura.
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105235_zps0a203abb.jpg)
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105236_zps3a5223ab.jpg)
Jedyne co pożytecznego wyszło z tego zabiegu to to, że maska zdecydowanie lepiej pasuje niż przed suszarką.
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105243_zpsa2d44ebb.jpg)
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105244_zps634ac205.jpg)
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105245_zps230428ed.jpg)
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105247_zps857b6e64.jpg)
![Obrazek](http://i1299.photobucket.com/albums/ag71/GTiStyle/SV105250_zpsd097d00a.jpg)
W ten o to sposób
PRZESTRZEGAM MŁODEGO MODELARZA PRZED POŚPIECHEM!!!!!!!!
Przykazanie 6. Nie jeździj szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi.