Jest to mój pierwszy post i pierwszy model na tym forum. W temacie modeli nie jestem całkiem zielony, wcześniej zbierałem modele firmy AUTOart w skali 1:18 ale głównie po to żeby trenować fotografie. Modelami samochodów interesuję się od 2006 roku z małymi przerwami, najpierw zaczynałem od modeli do sklejania jednak musiałem z tym skończyć ze względów finansowych. Długo nie wytrzymałem i znowu zacząłem robić modele jednak były to metalowe modele często poddawane tuningowi. Zajmowałem się tym przez dłuższy czas, po czasie musiałem wszystko sprzedać bo postanowiłem kupić sobie porządny sprzęt fotograficzny wybór padł na Nikona D80 jak na kieszeń gimnazjalisty to i tak był to spory wydatek. Po zakupie aparatu postanowiłem zacząć zbierać wyżej wymienione modele firmy AUTOart jednak samo zbieranie to nie jest zbytnio fascynujące zajęcie bo one stoją tylko na półce i się kurzą. Ruszałem te modele tylko wtedy kiedy zabierałem je na sesje zdjęciowe, najlepsze ich zdjęcia, oraz inne można znaleźć na moim profilu na digart.pl. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany to mogę podać link.
Teraz, po długim czasie którym spędziłem na przemyśleniach postanowiłem spróbować swoich sił ponownie w modelach pojazdów plastikowych. Interesuję się tylko i wyłącznie modelami samochodów cywilnych w skali 1:24 dlatego po długich poszukiwaniach forum na którym jest miła atmosfera i są na nich ludzie którzy pomogą początkującym znalazłem się tutaj. Przed zarejestrowaniem spędziłem długie godziny na czytaniu większości tematów, relacji z budowy modeli i innych rzeczy żeby się dowiedzieć jak najwięcej.
Tak poza tym co napisałem to mam na imię Maciek i mam 16 lat. Mieszkam w Dąbrowie Górniczej.
Teraz po przedstawieniu się można przejść do modelu. Mój wybór padł na model firmy Fujimi,
Mitsubishi Lancer Evolution VII GSR.

Model jedynie rozpakowałem, i prawdę mówiąc nie wiem jak się do niego zabrać.
Oto zdjęcia karoserii:

Karoseria z oryginalnymi felgami wygląda tak: