Być może masz rację.
Faktycznie jak się bardziej poprzyglądać to na fotkach auta filmowego błotniki wydają się być bardziej pękate.
Nadkola na pace i ich szerokość nie są dla mnie wyznacznikiem, bo nie mam dokładnych danych, co do choćby szerokości tylnych opon lub szczegółów zawieszenia. Koła wraz z oponami, które planuję zastosować są raczej dedykowane do jakichś sportowych samochodów, więc ten, Bridgstone Potenza ma dość słuszną szerokość. Na pewno większą, niż Continentale w filmowym fordzie. Pozostanę jednak przy tych, kołach bo nie mam za dużego pola manewru.
Kolejna kwestia, że w filmie z budowy tegoż samochodu, który można m.in. zobaczyć na youtubie nie wychwyciłem nic na temat poszerzania błotników. Może też być tak, że pojawiały się wersje Fordów F100 z szerszymi nadkolami. Amerykanie lubią wypuszczać dużo różnych wersji.
Najbardziej jednak przemawia do mnie takie wytłumaczenie, że AMT przyjęła pewne uproszczenia i tak im akurat wyszło. Wnioskuję to po ogólnym rozpoznaniu modelu oraz jego detali. Jak się przyjrzeć po linii od dołu przedniego błotnika, podestu pod drzwiami, który kończy się na spodzie tylnego błotnika to nie wyglądają one na jakoś specjalnie poszerzane. Musiałyby wystawać za podest. No chyba, że podest też został poszerzony, ale to z kolei pociąga za sobą przedni błotnik.
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/wcc032.jpg)
Porównując to do modelu
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1071.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1076.jpg)
nie widać drastycznych różnic, uskoków na linii p.błotnik/podest/t.błotnik.
Możliwe, że AMT trochę zgubiło z szerokości auta.
Zmierzając do końca mojego wywodu jak pewnie zauważyłeś przeglądając moją relację buduję ten model na czuja i oko i raczej nie jest to wykonanie bardzo wierne oryginałowi. Najbardziej charakterystyczne elementy staram się odwzorować, ale nie popadam w fanatyzm
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Tak, więc w tym przypadku mój czuj będzie się skłaniał ku temu żeby nie tykać tych błotników.
Dziękuję za baczne śledzenie relacji i pozdrawiam.