rollingstones napisał(a):Odpuść Siara te pytania co lepsze - Drabina jest ok a ty rób swoje.
wuen napisał(a):Popieram!!!
Temat nietuzinkowy, wykonawstwo w tym dziale również - pozazdrościć umiejętności.
Twój model zniechęca mnie do kontynuacji pracy przy swoim
wuen napisał(a):Twój model zniechęca mnie do kontynuacji pracy przy swoim
A ja mam odwrotnie, nawet wiedząc że mój poziom to takie drobne sklejactwo, to oglądając takie relacje mam coraz większą ochotę coś podłubać.wuen napisał(a):Twój model zniechęca mnie do kontynuacji pracy przy swoim
TomekWnęk napisał(a):A ja mam odwrotnie, nawet wiedząc że mój poziom to takie drobne sklejactwo, to oglądając takie relacje mam coraz większą ochotę coś podłubać.wuen napisał(a):Twój model zniechęca mnie do kontynuacji pracy przy swoim
wuen napisał(a):Rozszyfrowaliście mnie... Przyznam, że "mam pomysła"na model w podobnym stylu - na razie ćwiczę i zbieram doświadczenia z różnych, podpatrzonych u "pancernych" technik.
O, ciekawe czy Steven zrobił '500' wg tego przepisu.BALROG napisał(a):Van na gąsienicach
wuen napisał(a):rollingstones napisał(a):Odpuść Siara te pytania co lepsze - Drabina jest ok a ty rób swoje.
Popieram!!!
Temat nietuzinkowy, wykonawstwo w tym dziale również - pozazdrościć umiejętności.
Twój model zniechęca mnie do kontynuacji pracy przy swoim

jacekkarolczak napisał(a):A propos drabiny to ma o połowę szczebli za mało, skok co ok pół metra szczebel to dużo za dużo...





TomekWnęk napisał(a):O, ciekawe czy Steven zrobił '500' wg tego przepisu.BALROG napisał(a):Van na gąsienicach
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości
