darkies napisał(a):Może przyda się do tego taka siatka co daje Tamiya i czasem Revell (np. w Audi R8) do zrobienia siatek przy wlotach powietrza? Chętnie podpatrzę jak rozwiążesz ten problem, bo czeka mnie to samo w mojej Hondzie.
Powiem szczerze, że nad odtworzeniem kratki jeszcze się nie zastanawiałem, ale podsunąłeś świetny pomysł i chyba go zastosuję
Tymczasem wszystkie części oszlifowane i przygotowane do podkładu

Zaszpachlowałem otwory na tablicę rejestracyjną na przód (model będzie miał tylko tylną)

Kasta również jest już przygotowana (po 15h walki) i z racji tego muszę zdecydować, które z elementów wybrać:
1. "Snorkel" (jak to nazywa Tamiya)

2. Wentylator w pozycji otwartej

3. Wentylator w pozycji zamkniętej

Faworytem u mnie jest otwarty wentylator, ale jestem otwarty na propozycje
To samo tyczy się lusterek - do wyboru są seryjne lub Mugena


Tutaj już raczej się zdecydowałem i wybiorę raczej te drugie - są zdecydowanie ciekawsze
No i kierownica - również do wyboru seryjna lub Mugen - wybór też padł na Mugena

Przygotowałem również "wannę" imitującą wnętrze pojazdu - było dosyć ciężko z racji śladów po wypychaczach w dość niewygodnych miejscach - wszystko jednak udało się zaszpachlować i ładnie zeszlifować. Generalnie tak mniej więcej będzie wyglądać wnętrze - brakuje tylko oparcia tylnej kanapy - no i dojdą pasy oczywiście

Na koniec wydech - do zrobienia otworu użyłem wiertła 1.3mm i zaokrąglonego pilnika do wykończenia

Nawet ładnie wyszło
Dziś mam nadzieję położyć podkład na większości elementów - zobaczymy jak pójdzie