Jestem pełen podziwu i wdzięczności dla Krzycha
Prace trwają. Idzie powoli, bo wszystko x3
Uniwersalne amorki dostały w pierwszej fazie "produkcji" trochę chromu na części środkowej (Alclad 107 po podkładzie MetalPrimer i ALC-305).
Potem było malowanie sprężyn i całej reszty.
Należało zrobić wsporniki do mocowania amorków. Było trochę wiercenia i wycinania w alpace 0.3 mm.
A potem piłowanie:
Wyginanie i znowu malowanie. Wsporniki gotowe czekają na montaż:
Częściowo zmontowane amortyzatory. Od lewej wersje: do ciemno-zielonego roadster'a, czarnego Brabus'a i kanarkowego Hamann'a:
Za radą Draz'a będę najpierw montował amorki do elementów zawieszenia poza modelem, a dopiero potem założę na podwozie.
Zabrałem się też do zacisków hamulcowych. Tutaj też będzie sporo pracy. Mam narazie dwa komplety: metalowe zaciski z zestawu ABER'a i żywiczne odlewy HD. Na fotce pomalowane próbnie zaciski do Brabus'a i surowe odlewy HD (załamka).
Postawiłem sobie poprzeczkę dość wysoko, bo chciałbym wykonać chociaż jeden komplet zacisków zbliżony do oryginału:
Do zacisków przednich trzeba dodać super delikatne blaszki (montowne będą na środku - poprzecznie). Są tak delikatne, że nie mogę ich potraktować diamentem. Mam nadzieję, że nie będzie widać zadzorków, które pozostały po wycięciu z ramek.
Dodatkowo montowane będą klocki hamulcowe. Przednie mają otwory do powieszenia na poprzecznych bolcach.
Wywierciłem stosowne otworki. Nie powiem, że było to łatwe
W otwory wsadziłem srebrzonkę 0.4 mm. Niestety nie dało się na nią "nawlec" klocków.
Potrzebne było trochę więcej luzu. Otworów nie da się rozwiercić (brak miejsca). Dałem więc cieńszy drucik 0.3 mm.
Kombinuję jak zrobić ten kabelek do zacisku.
Próbuję takim oto skomplikowanym przyrządem:
Ale wychodzi to średnio:
Tak wygląda stan prac na chwilę obecną.
O postępach będę informował na bieżąco