Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Fred-k2 » niedziela, 11 grudnia 2011, 00:08

Wuen robił to Ferrari, warto zajrzeć.
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Reklama

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 11 grudnia 2011, 00:46

Fred-k2 napisał(a):Wuen robił to Ferrari, warto zajrzeć.


Wuen ma ten spray SMS w kolorze czerwonym .Próbowałem zdobyć ale bezskutecznie .Chciałem kupić bo mają jeszcze czarny i szary ale z USA nie wysyłają na EU bo zabraniają przepisy .
To adres http://store.scalemotorsport.com/mercha ... Code=PAINT.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » niedziela, 11 grudnia 2011, 09:03

Jak tylko pokrywa będzie bardziej matowa to będzie super.
Rozumiem że kolorystyka detali jest względna tzn. mam na myśli kolor rury stożkowej i śrub. Może być albo czarna albo czerwona itd. tj. nie trzymasz się ściśle jednego oryginału.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Copycat » niedziela, 11 grudnia 2011, 09:49

Warsztat mi się podoba, fajne poprawki robisz. Lubię takie podejście.
Copycat
 
Posty: 251
Dołączył(a): czwartek, 6 października 2011, 09:52

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 11 grudnia 2011, 10:50

Kazik napisał(a):Jak tylko pokrywa będzie bardziej matowa to będzie super.
Rozumiem że kolorystyka detali jest względna tzn. mam na myśli kolor rury stożkowej i śrub. Może być albo czarna albo czerwona itd. tj. nie trzymasz się ściśle jednego oryginału.


Nie trzymam się jednego oryginału bo każdy z wyszukanych w necie jest inny.

Przykłady
Obrazek
Obrazek

I jeszcze pytanie czy to oryginały biorąc pod uwagę że mają po 50 lat i też mogły być odświeżane.

Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 11 grudnia 2011, 15:38

A teraz gotowe po fuknięciu półmat-mat. I kolor się trochę zmienił i jest dużo lepszy.Jak dla mnie idealny.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » niedziela, 11 grudnia 2011, 15:53

Zgadza się teraz jest lepiej.
W sumie bez tegoż SMSowego spraya poradziłeś sobie idealnie :)
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 11 grudnia 2011, 22:26

"Adam Słodowy zrób to sam"
Odcinek kolejny

Dzisiaj zająłem się rozbudowaniem czegoś co imitowało listwę gaźnikową.Zbudowałem instalację paliwową i cięgna gazu do przepustnic które znajdują się pod listwą paliwową.Ten odstający drucik pójdzie na prawy dekiel zaworowy i dalej w kierunku ściany grodziowej i pedału gazu.Cięgna liznę pędzelkiem czarnym półmatem.Na górę w te dziurska przyjdą funele gaźnikowe.

A teraz foty z roboty.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Macio4ever » niedziela, 11 grudnia 2011, 22:38

No teraz pokrywa zaworów wygląda jak trzeba, bardzo, bardzo fajnie. Listwa też wygląda jak Bóg przykazał. Lubię oglądać takie warsztaty, gdzie autor dba o szczegóły i jednocześnie jest wrażliwy na uwagi. Fajna robota oby tak dalej!
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » niedziela, 11 grudnia 2011, 22:39

No szalejesz Pan.
W całości silnik będzie się ciekawie prezentował.
Brawo!
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Fred-k2 » poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:48

Teraz pokrywy są idealne, świetna robota! Listwa też zapowiada się dobrze, podoba mi się spora ilość śrubek itp.
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez ges » czwartek, 15 grudnia 2011, 12:11

Uwielbiam oglądać taką precyzyjną i szczegółową robotę!
Brawo! To jest to. :mrgreen:
Wycinanie, klejenie, malowanie. Wycinanie, klejenie, malowanie. Wycinanie, klejenie, malowanie. I ja to wciąż lubię :mrgreen:
Avatar użytkownika
ges
 
Posty: 24
Dołączył(a): środa, 9 listopada 2011, 10:13
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » piątek, 16 grudnia 2011, 13:15

Już jestem jeż jestem.

"Adam Słodowy zrób to sam"
Odcinek kolejny

Teraz skończona instalacja układu chłodzenia ( w zestawie nie istniała poza chłodnicą) wentylator z paskiem klinowym (zbudowany od podstaw) i przewody wys.napięcia 0,3 mm i fajki na świece o,5 mm.Razem 24 szt ufff ale to była koronkowa robota.
I jeszcze dzisiaj wrzucę gotową inst. otwierającą przepustnice w gaźnikach.

A teraz foty z roboty. :lol:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » piątek, 16 grudnia 2011, 17:33

"Adam Słodowy zrób to sam"
Odcinek kolejny

W tym odcinku pokazuję rozbudowę cięgieł gazu .
Zdjęcie nr.1 to oryginał

Obrazek

A teraz po kolei.
Przerobiłem listwę przepustnic usuwając drucik( przypominał skobel do drzwi :lol: ) i wkleiłem blaszkę 2 mm x 0,5 mm
W dalszej kolejności zrobiłem dwie podpory do systemu cięgieł czyli dwie blaszki 2 mm x 0,4 mm a w nich otwory 0.3 mm i po jednej śrubce z T2M 0,6 mm stanowiące osie i cięgła z drutu 0,2 mm i liznąłem to wszystko rozrzedzonym C92
Ostatnie cięgło wkleję na koniec pod pedał gazu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I wreszcie po wielu kombinacjach dotyczących przewodu paliwowego a proszę zobaczyć na oryginał zrobiłem przewód paliwowy Cayman Product czyli przeźroczysty wężyk ,rozciągnięta sprężynka 0,6 mm i wpuszczony rozrzedzony żółty Gunze.
UWAGA . Prawa autorskie zastrzeżone !!! :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Cdn.......


Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana
.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez alphard » piątek, 16 grudnia 2011, 19:17

cayman napisał(a):
Cdn.......


Już nie mogę się doczekać. Piękna robota - tylko podziwiać.
Obrazek
Avatar użytkownika
alphard
 
Posty: 352
Dołączył(a): wtorek, 15 listopada 2011, 13:16
Lokalizacja: Podlaskie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości