Powoli sobie dłubię, zadając sobie sprawę, że awaria z ARTĄ zapewne uniemożliwi mi zrobienie Raybriga w terminie. Zobaczymy co się da. Na razie zrobiłem sobie plan co poprawię lub zmienię w stosunku do ARTA NSX. Część to stricte techniczne zabiegi (łatwiejsze sklejanie etc), pozostała część to rozwinięcie tego, co udało mi się zrobić dotychczas.
Wnętrze
1.Otwierane drzwi aby było widać środek
2.Zrobić boki klatki bezpieczeństwa
3.Dodać gąbki na klatce bezpieczeństwa
4. Pedały – zrobić cieńsze samemu
5. Zastąpić śruby na boczkach foto trawionymi
6. Lepiej dopasować klapę na tunelu środkowym, zastosować cieńszy popychacz do zmiany biegów (metalowy).
Panele
1.Panel w rogu klatki – ostre rogi i krawędzie bo inaczej nie wygląda na skrzynkę.
2.Zeszlifować i zrobić od nowa pokrętła na panelu na podłodze, bo kalka źle się układa
Pasy
1. Zrobić mocowania bocznych pasów bezpieczeństwa
2. Zrobić mniejszą zakładkę materiału pasas na elemencie foto aby np. z tyłu ładniej się zginały i układały
Deska
1. Panel główny – linie podziału mocno pogłębić aby nie robić tego później, bo jest jasny ślad
2. Kratki nawiewu – zamaskować BMF aby zostały czarne
3. Tylko Nato Black bez podkładu – za gruby „misiek”
Kierownica:
1. Podfrezować miejsca pod przyciski CM-A/B te z HD. Mają kołnierze
2. Zrobić podfryzowanie pod dwie dolne śruby z łbami sześciokątnymi
3. Zrobić wypukły znak – kalka + metal transfer + żywica + szlifowanie i 2K
4. Pogłębić wyświetlacze
Podwozie
1. Zrobić cieńszy dyfuzor + mocowanie bocznych płyt do podłogi, zrobić cieńsze boczne dyfuzory (od drzwi)
2. Mocowanie tyłu nadwozia – przymocować do podwozia, a potem do niego kleić karoserię
3. Zrobić nadkola w kevlarze, przybrudzić
4. Przeszlifować tarcze aby wyglądały bardziej realistycznie
5. Chłodzenie hamulców?
W podwoziu na razie etap żmudnego szlifowania
