#3 Goodwrench Dale Earnhardt 1998 Daytona Winner - Monogram
Witam wszystkiech. Moja pierwsza rekacja na forum PWM. Model samochodu którym w 1998 roku Dale Earnhardt po 19stu latach startów wreszcie wygrał słynną Daytonę. Model Monogramu, kalkomanie będą użyte głównie Wetworks drukowane przez Cartograf do wersji Goodwrench 1998-2001 wspomagane arkuszem Slixx do sezonu 1998 z którego użyję tylko napisy Goodwrench na boki i kilka innych małych kalek, ponieważ z arkusza Wetworks muszą mi zostać kalkomanie na Talladegę 2000 (ostatnie zwycięstwo Earnhardta).
http://www.youtube.com/watch?v=0X-_XqTKngg
Budowę zacząłem od przedniego spojlera, usunięty stary wlot, wyciety nowy, podobnie będzie wycięty drugi wlot. Oba będą zastapione fototrawiona siatką, potem przysłoniete czarną kalkomanią jak w orginale. Pozostało nadać otworowi odpowiedni kształt i pocienić cały ten przedni spojler.
Budowa ramy nośnej z klatką bezpieczeństwa też rozpoczęta. Lewa strona jeszcze nie wklejona, muszę usunąć siatkę i wzmocnienie po stronie kierowcy z otuliną - zastapię to profilem tamiyi, wzmocnienie musi być bez otuliny. Usunąłem wszystkie przwody odlane razem z podłogą, brakuje jeszcze kilku wzmocnień, rur we wnetrzu. Przód za ściana ogniową będzie całkowicie robiony od podstaw, zostanie tylko rama dolna, całe orurowanie będzie od zera.
Elementy silnika przygotowane do ostatecznej obróbki:
Model będzie z pudła, w planie mam możliwie jak najbardziej zdetalizować wnętrze, silnik (bez przesady ;o, maska będzie zamknieta) ) i poprawić chassis. Chcę sprawdzić na ile mnie stać warsztatowo, następny model chciałbym zrobić extreme detail
Tylko nie pisać mi tu że to brzydal
http://www.youtube.com/watch?v=0X-_XqTKngg
Budowę zacząłem od przedniego spojlera, usunięty stary wlot, wyciety nowy, podobnie będzie wycięty drugi wlot. Oba będą zastapione fototrawiona siatką, potem przysłoniete czarną kalkomanią jak w orginale. Pozostało nadać otworowi odpowiedni kształt i pocienić cały ten przedni spojler.
Budowa ramy nośnej z klatką bezpieczeństwa też rozpoczęta. Lewa strona jeszcze nie wklejona, muszę usunąć siatkę i wzmocnienie po stronie kierowcy z otuliną - zastapię to profilem tamiyi, wzmocnienie musi być bez otuliny. Usunąłem wszystkie przwody odlane razem z podłogą, brakuje jeszcze kilku wzmocnień, rur we wnetrzu. Przód za ściana ogniową będzie całkowicie robiony od podstaw, zostanie tylko rama dolna, całe orurowanie będzie od zera.
Elementy silnika przygotowane do ostatecznej obróbki:
Model będzie z pudła, w planie mam możliwie jak najbardziej zdetalizować wnętrze, silnik (bez przesady ;o, maska będzie zamknieta) ) i poprawić chassis. Chcę sprawdzić na ile mnie stać warsztatowo, następny model chciałbym zrobić extreme detail
Tylko nie pisać mi tu że to brzydal

