Mitsubishi Lancer Evo V - Tamiya 1:24 - OPEN
Witajcie!
Zdecydowałem się na wystartowanie w konkursie z dosyć już dobrze wykonanym modelem jakim jest Mitsubishi Lancer Evo V Tamiya. Jakość modelu spokojnie pozwala na start w klasie standard, lecz postanowiłem zmienić kilka elementów, a nawet charakter auta
. Ale zmiany opiszę później.
Auto chce osadzić w realiach nielegalnych, Japońskich wyścigów górskich, stąd wybór padł na auto z klatką oraz surowym wnętrzem, a przede wszystkim z napędem na cztery koła (AWD).
Oto lista zaplanowanych zmian *:
Z zewnątrz:
- niebieski lakier z palety VW o kodzie LA5X
- zmiana felg na NISMO wzór LM GT4 w kolorze X-10 Gun Metal
- nakładki carbonowe na słupki B, asymetryczny wlot powietrza na masce, część tylnej klapy bagażnika oraz poziomy element dociskający spoilera
- przyciemnienie szyb bocznych oraz tylnej
- zamontowanie w seryjne miejsce halogenów w zderzaku
Wnętrze:
- zmiana deski rozdzielczej z ruchu prawostronnego na lewostronny
- dodanie pasów bezpieczeństwa, czteropunktowych
- dodanie instalacji hamulcowych, elektrycznych, paliwowych
* najważniejsza zmiana - dokończyć model przed końcem konkursu
Pierwsze zdjęcia:
Surowa kasta.




Część części wycięta z ramek.

Wcześniej wspomniane zaślepione miejsca montażowe pod halogeny.



Elementy podwozia, zawieszenia.

Dosyć dobrze wykonane przednia tarcza hamulcowa wraz z zaciskiem....

oraz tylna tarcza hamulcowa z zaciskiem.

Tylny amortyzator (będzie trzeba nad nimi popracować - tyczy się to również przednich)

Tylny dyferencjał.

Felga wraz z oponą typu slick z zestawu jaką proponuje producent.

Felga NISMO LM GT4 (Tamiya) wraz z oponą Pirelli P7000 (Aoshima).

Porównanie bieżników.

Surowa płyta podwoziowa.


W następnej części reszta opisu wraz z kolejna porcją zdjęć.
Pozdrawiam
Zdecydowałem się na wystartowanie w konkursie z dosyć już dobrze wykonanym modelem jakim jest Mitsubishi Lancer Evo V Tamiya. Jakość modelu spokojnie pozwala na start w klasie standard, lecz postanowiłem zmienić kilka elementów, a nawet charakter auta
Auto chce osadzić w realiach nielegalnych, Japońskich wyścigów górskich, stąd wybór padł na auto z klatką oraz surowym wnętrzem, a przede wszystkim z napędem na cztery koła (AWD).
Oto lista zaplanowanych zmian *:
Z zewnątrz:
- niebieski lakier z palety VW o kodzie LA5X
- zmiana felg na NISMO wzór LM GT4 w kolorze X-10 Gun Metal
- nakładki carbonowe na słupki B, asymetryczny wlot powietrza na masce, część tylnej klapy bagażnika oraz poziomy element dociskający spoilera
- przyciemnienie szyb bocznych oraz tylnej
- zamontowanie w seryjne miejsce halogenów w zderzaku
Wnętrze:
- zmiana deski rozdzielczej z ruchu prawostronnego na lewostronny
- dodanie pasów bezpieczeństwa, czteropunktowych
- dodanie instalacji hamulcowych, elektrycznych, paliwowych
* najważniejsza zmiana - dokończyć model przed końcem konkursu
Pierwsze zdjęcia:
Surowa kasta.




Część części wycięta z ramek.

Wcześniej wspomniane zaślepione miejsca montażowe pod halogeny.



Elementy podwozia, zawieszenia.

Dosyć dobrze wykonane przednia tarcza hamulcowa wraz z zaciskiem....

oraz tylna tarcza hamulcowa z zaciskiem.

Tylny amortyzator (będzie trzeba nad nimi popracować - tyczy się to również przednich)

Tylny dyferencjał.

Felga wraz z oponą typu slick z zestawu jaką proponuje producent.

Felga NISMO LM GT4 (Tamiya) wraz z oponą Pirelli P7000 (Aoshima).

Porównanie bieżników.

Surowa płyta podwoziowa.


W następnej części reszta opisu wraz z kolejna porcją zdjęć.
Pozdrawiam



































