Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez daddycustomizer » środa, 4 stycznia 2012, 21:06

Malujesz nity na czerwono? Bo na fotce z pierwszych stron były czerwone i zalane lakierem, może powinieneś je pomalować razem z klapą?
daddycustomizer
 
Posty: 215
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2010, 13:02

Reklama

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » piątek, 6 stycznia 2012, 00:49

Dzisiaj prezentacja karoserii.

Lakier bazowy to Italian Red Gunze C 158 a lakier bezbarwny to Gaia 007.
Wewnętrzna strona karoserii oklejona i fuknięta czrnym półmatem Gunze C 92
Po bezbarwnym karoserię zmatowałem papierem wodnym 3M o gradacji 3000 potem gąbka wodna ścierna Mirko 4000 i na koniec papier wodny na materiale 6000 i 8000.
Polerka mechaniczna pastą 3M Extra i Ultra Fine.
Generalnie 3 dni roboty a dniówka ze stawką 0. UFFF pot z czoła leciał. :lol:
We wnętrzu na czarnym jest jeszcze do wyczyszczenia pył z pasty.
W realu kolor jest żywszy.

A teraz foty z roboty

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Fred-k2 » piątek, 6 stycznia 2012, 00:59

:shock:
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 22:17
Lokalizacja: Poznań

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez levee » piątek, 6 stycznia 2012, 01:27

:shock: :shock:
Lakierek, że klękajcie narody :)

Drugi raz zapytam - czym ta polerka mechaniczna (urządzenie, powierzchnia polerująca)?
levee
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 12:07

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » piątek, 6 stycznia 2012, 02:16

levee napisał(a)::shock: :shock:
Lakierek, że klękajcie narody :)

Drugi raz zapytam - czym ta polerka mechaniczna (urządzenie, powierzchnia polerująca)?


Przepraszam ale nie mogłem znaleźć mojego wątku .Zdjęcia polerki są tu viewtopic.php?f=21&t=18415#p226710
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » piątek, 6 stycznia 2012, 10:11

No, no Piotrze elegancko.
Pierwsza fotka mi się najbardziej podoba.
Jak dozbroisz kastę w resztę rzeczy łącznie z tym zdetalowanym silnikiem to będzie rewelacja.
Brawo!
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez daddycustomizer » piątek, 6 stycznia 2012, 11:43

Co osadzasz na szlifierce jako materiał do polerowania? jakąś gąbkę,szmatkę? Lakier bez skazy, świetny.
daddycustomizer
 
Posty: 215
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2010, 13:02

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez kamit » piątek, 6 stycznia 2012, 11:53

Gratulacje za przepiękny lakier!!! ;o) Całość będzie robiła piorunujące wrażenie!!
Obrazek
Avatar użytkownika
kamit
 
Posty: 18
Dołączył(a): piątek, 9 grudnia 2011, 12:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez zmorka » piątek, 6 stycznia 2012, 15:30

Piękny lakier :)
zmorka
 
Posty: 467
Dołączył(a): poniedziałek, 1 lutego 2010, 22:33

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez MesserDesign » sobota, 7 stycznia 2012, 02:06

Tak jak już zostało powiedziane - jesteś czarnym koniem tego konkursu - i nie są to słowa przesadzone ;o)
Świetne podejście do tematu, nie chodzenie na skróty, konsekwencja i tym samym naprawdę powalające rezultaty. Kasta wygląda jak cukierek - ślicznie się błyszczy. W połączeniu z naprawdę realistycznie wyglądającym silnikiem będzie tworzyć wspaniałą miniaturę tego rzadkiego auta.

Gratuluję wytrwałości i jej efektów :)

Pozdrawiam
MesserDesign
Avatar użytkownika
MesserDesign

Animal Planet
 
Posty: 1198
Dołączył(a): wtorek, 2 listopada 2010, 22:40

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez portalus » sobota, 7 stycznia 2012, 10:39

Zrobiło się zdecydowanie za słodko.
Tak jak wszystko wygląda super tak coś mi się nie widzą wykończenia wylotów powietrza z błotników z przodu. L jest trochę lepszy ale w P coś tam się ni zgrało na wewnętrznej części u dołu.
Avatar użytkownika
portalus
 
Posty: 2963
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 18:52
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez WestBikers » sobota, 7 stycznia 2012, 14:27

Lakier cudo :!: :shock:
Avatar użytkownika
WestBikers
 
Posty: 528
Dołączył(a): niedziela, 9 marca 2008, 22:35
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » sobota, 7 stycznia 2012, 18:36

portalus napisał(a):Tak jak wszystko wygląda super tak coś mi się nie widzą wykończenia wylotów powietrza z błotników z przodu. L jest trochę lepszy ale w P coś tam się ni zgrało na wewnętrznej części u dołu.


Teraz przeglądałem te wyloty swoim szkłem modelarskim powiększającym :shock: i nie mogę znależć tego babola.

I dłubaniny ciąg dalszy.

Wnęki pod klosze okleiłem i fuknąłem S.metalizerem Chrom Silver Gunze C.
Okablowałem lampy przednie ponieważ będą widoczne od wewnętrznej strony błotników.
Klosze zewnętrzne zwaloryzowałem opaskami 0,4 mm z zestawu HD (uff to była robótka i nikomu tego nie życzę) ,wywierciłem w każdym kloszu po 4 otworki wiertłem 0,35 mm i dodałem wkręty 0,6 mm z T2M.
I wygląda to tak.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez portalus » sobota, 7 stycznia 2012, 19:11

Klosze wyszły jak na razie super. Ciekawe czy po zamontowaniu będą zauważalne przebarwienia na krawędziach jak to bywa w przypadku kloszy wklejanych bezpośrednio bez dodatkowych obwódek.
Tak przy okazji na co będziesz je wklejał?

Moje obiekcje to te dwa miejsca:
Wzdłuż biegnie taka czarna kreska - pomiędzy grotami "strzałek".
Obrazek
Środek wyprowadzony super a na górze i dole wg mnie za mało szpachli
Obrazek
Avatar użytkownika
portalus
 
Posty: 2963
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 18:52
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez DarkWing » sobota, 7 stycznia 2012, 19:38

Ta dolna kreska to być może efekt wklejania wlotu... nie wiem czy był wklejany czy tłoczony.
Tak czy owak skazy o których wspomina Portalus to pikuś w stosunku do całości....
Gdyby to był konkurs mistrzowski to i owszem... można by się czepiać ;o), a tak to... mistrzostwo :mrgreen:

Z jednej strony oglądanie takiego warsztatu i później efektu końcowego niesamowicie cieszy oko i motywuje do własnej pracy, a z drugiej strony... cóż, z relacji na relację coraz bardziej zostawiasz w tyle komkurencję.... :( .
Osobiście życzę Ci dokończenia modelu i wygranej :!:
Pozdrawiam
Sławek (DarkWing)
Avatar użytkownika
DarkWing

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 757
Dołączył(a): niedziela, 2 października 2011, 15:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości