Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Fred-k2 » piątek, 13 stycznia 2012, 22:56

Po czepiam się teraz dla odmiany :mrgreen: Ta felga w bagażniku jakaś taka lipna, szprychy grube i w ogóle :twisted:
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 22:17
Lokalizacja: Poznań

Reklama

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » piątek, 13 stycznia 2012, 23:52

Fred-k2 napisał(a):Po czepiam się teraz dla odmiany :mrgreen: Ta felga w bagażniku jakaś taka lipna, szprychy grube i w ogóle :twisted:


Jedna z zestawu Hasegawy poszła do kreta a niestety HD nie dało piątej a i tak będzie widać tylko kawałek opony. :mrgreen:
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 15 stycznia 2012, 00:21

"Adam Słodowy zrób to sam"
Odcinek kolejny

Teraz przyszła kolej na bagażnik i układ wydechowy.Dorobiłem zawiasy do pałąka antykapotażowego i tylną klapę dozbroiłem pałąkiem z zawiasem żeby otwarta klapa miała podparcie.
W uchwyty trzymające końcówki wydechów wkręciłem śruby sześciokątne z podkładkami.

A teraz foty

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Karoserię zespoliłem z ramą i kabiną i wygląda tak

Obrazek

Obrazek

i otwarta tylna klapa z pałąkiem

Obrazek

Obrazek

i złożony pałąk zapięty w uchwycie

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez DarkWing » niedziela, 15 stycznia 2012, 00:29

Noo... widzę, że w końcówce warsztatu Kolega się rozpędził. Teraz tempo pracy prawie jak moje :P, tylko wykonanie o niebo lepsze...
Przyznam, że już z niecierpliwością czekam na galerię.
Pozdrawiam
Sławek (DarkWing)
Avatar użytkownika
DarkWing

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 757
Dołączył(a): niedziela, 2 października 2011, 15:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 15 stycznia 2012, 12:32

DarkWing napisał(a):Noo... widzę, że w końcówce warsztatu Kolega się rozpędził. Teraz tempo pracy prawie jak moje :P, tylko wykonanie o niebo lepsze...
Przyznam, że już z niecierpliwością czekam na galerię.


No tak ale to już końcówka a w pudełku było tylko 135 elementów -szybka robótka. :lol:

Mam mieszane uczucie co do układu wydechowego .Rury fuknąłem clearem matowym a tłumiki półmatem.
W niektórych oryginałach rury z tłumikami są jednolite-matowe a w innych tłumiki się bardziej błyszczą i ja tak zrobiłem.
A jak to Koledzy widzą? Cały układ wydechowy w macie czy mat i tłumiki półmat co widać na trzeciej fotce ostatniej galerii.?
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » niedziela, 15 stycznia 2012, 12:43

Koledzy nie widzą bo słaba fotka jezd.

A kolega dziś nie na posterunku?
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 15 stycznia 2012, 13:35

"Kazik"]Koledzy nie widzą bo słaba fotka jezd.


Fota

Obrazek

A kolega dziś nie na posterunku?


Nie dzisiaj w domciu w kąciku mod.Mieliśmy jechać na narty ale córka ma od jutra zaliczenia semestralne i moja Anna powiedziała że musi zostać żeby ją wspomóc duchowo.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » niedziela, 15 stycznia 2012, 14:13

Jak popatrzeć na fotki w sieci to wydech wydaje się być cały matowy czy też w niektórych sztukach półmatowy.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » niedziela, 15 stycznia 2012, 14:15

Kazik napisał(a):Jak popatrzeć na fotki w sieci to wydech wydaje się być cały matowy czy też w niektórych sztukach półmatowy.


Tłumiki są w półmacie.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Macio4ever » niedziela, 15 stycznia 2012, 19:07

Luks torpeda! Bardzo mi się podoba To co zrobiłeś i jak wykańćzasz model.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez WestBikers » niedziela, 15 stycznia 2012, 23:09

Fantastico! Bella!
Avatar użytkownika
WestBikers
 
Posty: 528
Dołączył(a): niedziela, 9 marca 2008, 22:35
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » poniedziałek, 16 stycznia 2012, 00:43

Dzisiaj kierownica z kolumną kier.
Kierownicę fuknąłem wood braun zostawiając czarny pasek po obwodzie,blaszkę chrom silverem , kolumnę kierowniczą w kolorze nadwozia czyli italian red a laga przełącznika to rurka stalowa 0,4 mm i na koniec bo to najważniejszy detal czyli znaczek-logo Ferrari.
A ile się namęczyłem żeby dobrze spasować koło kierownicy z ramionami to lepiej nie mówić.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez alphard » poniedziałek, 16 stycznia 2012, 00:46

ten czarny pasek chyba troszkę poszarpany :/
Obrazek
Avatar użytkownika
alphard
 
Posty: 352
Dołączył(a): wtorek, 15 listopada 2011, 14:16
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez levee » poniedziałek, 16 stycznia 2012, 00:54

Tego poszarpania pewnie prawie nie widać - toż ma to rozmiar połowy grubości blaszki (~0.1mm?)
A propos blaszki - czy jest duża różnica w kolorze naturalnym blaszki ("nowe srebro") i po pomalowaniu chrome silver?
Rurka stalowa przełącznika niemalowana, tak?
Powtórzę się - robota tak świetna, że łeb spada na podłogę (przynajmniej mi) :)
levee
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 12:07

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » poniedziałek, 16 stycznia 2012, 01:25

"levee"]Tego poszarpania pewnie prawie nie widać - toż ma to rozmiar połowy grubości blaszki (~0.1mm?)


pasek w kole kier. ok.0,3 mm
A propos blaszki - czy jest duża różnica w kolorze naturalnym blaszki ("nowe srebro") i po pomalowaniu chrome silver?
Rurka stalowa przełącznika niemalowana, tak?


Ta blaszka stalowa z zestawu HD miała delikatny żółtawy odcień dlatego ją fuknąłem.Wszystko zależy od producenta blaszek waloryzacyjnych .A rurka przełącznika bez fukania bo czysty kolor(igła lekarska 0,4 mm)
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 02:30

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości