wuen napisał(a):Ale chyba "nadgryziesz zębem czasu" szkła i ramki - skoro karoseria w ich okolicy pordzewiała to im też coś się należy - chyba, że są z odzysku z nowszego egzemplarza...
Albo zamienniki podróbki z Polcaru.
wuen napisał(a):Ale chyba "nadgryziesz zębem czasu" szkła i ramki - skoro karoseria w ich okolicy pordzewiała to im też coś się należy - chyba, że są z odzysku z nowszego egzemplarza...
siara1939 napisał(a):Szklo zostanie jak jest- w sumie sie nie starzeje.
karambolis8 napisał(a):Szkoda, że tyle porad nie ma w wątkach osób, które ich potrzebują.
siara1939 napisał(a):Za malo, za duzo, za delikatnie, za mocno, za rdzawo, za nowo
maggot97 napisał(a):siara1939 napisał(a):Za malo, za duzo, za delikatnie, za mocno, za rdzawo, za nowo
Heh, widzisz, tak to chyba już jest, że jak ktoś coś robi ponadprzeciętnie, to wymogi wzrastają w postępie geometrycznym
siara1939 napisał(a):Nie lubie zadnych wpisow tak naprawde,...najlepiej mi sie prowadzi relacje bez wpisow,
siara1939 napisał(a): ...bzdura jest wszystko co sie powiedzialo w tym watku.
Kazik napisał(a):Nie zgadzam się bo tak naprawdę każda rada czy uwaga w jakimś stopniu jest sensowna....
ewpiga napisał(a):Kazik napisał(a):Nie zgadzam się bo tak naprawdę każda rada czy uwaga w jakimś stopniu jest sensowna....
Za dużo jednak tej rdzy Apoloniusz na twoim "garbusie" ..klosze lamp.. zmatowić koniecznie
Bardzo zadowolony jestem z rdzy 3D na tyle samochodu.
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości