Strona 1 z 1

Nissan Laurel HT 2000SGX - Aoshima - 1:24 - standard

PostNapisane: poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:02
przez Alvaro
Witam po dłuższej przerwie całą brać modelarską!

Model postaram się wykonać w klasie standard PZP, chyba że mnie fantazja poniesie i admin wyrzuci mnie do open :)
Nie ukrywam, że zabieram się za ten model z duszą na ramieniu, bo nie chciał bym zepsuć tego pięknego japońskiego klasyka.
Farbka będzie dobierana w mieszalni lakierów. Po wstępnej analizie próbek będzie to kolor z palety Toyoty -GQ4-OLIVE PEARL MET. 2C., który najbardziej, jak dla mnie, przypomina oliwkę metalik w jakiej występował ten Nissan.

Skromny in-boxik:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moim zdaniem jest to bardzo przyzwoity zestaw, wypraski dobrej jakości, ładne wnętrze z ówczesnym sprzętem audio , metalstickery. Zestaw zawiera także kilka elementów dodatkowych jak druga kierownica, inne felgi, przez co jest możliwość budowy wersji 2000CUSTOM-6.

Poniższe zdjęcia ukazują fabryczną wersję 2000sgx i ku takiemu efektowi (także kolor lakieru) będę dążył z budową modelu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Trzymajcie kciuki! :P

Re: Nissan Laurel HT 2000SGX - Aoshima - 1:24 - standard

PostNapisane: poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:55
przez powerpablo
Witaj Piotrek.
Cieszę się, że w końcu namyśliłeś się i startujesz w konkursie, a warsztat z klasycznym autem mało spotykany.
Mam nadzieję, że częste aktualizacje będziesz zamieszczał.
Powodzenia

3maj się
Paweł

Re: Nissan Laurel HT 2000SGX - Aoshima - 1:24 - standard

PostNapisane: wtorek, 5 lutego 2013, 12:07
przez Krzychu126
Przepiękne autko sobie wybrałeś ;o) Tylko go nie zepsuj, nie mogę się doczekać ostrych prac nad modelem :twisted:

Re: Nissan Laurel HT 2000SGX - Aoshima - 1:24 - standard

PostNapisane: środa, 6 lutego 2013, 14:18
przez Alvaro
Krzysiek nie panikuj bardziej niż ja ;o)

Prace nad modelem, jak zwykle w moim przypadku, podzieliłem sobie na 3 główne etapy:
1. Kasta (w między czasie oszklenie i wszystkie dodatki)
2. Płyta podłogowa z zawieszeniem
3. Wnętrze

W pierwszej kolejności, za pomocą dostępnych narzędzi oraz papierów ściernych różnej gradacji, zabrałem się za przygotowanie kasty do podkładowania, czyli: pogłębienie linii podziału blach; zniwelowanie śladów łączenia form, śladów po wypychaczach, nadlewek; tam gdzie będzie to konieczne, zaszpachlowanie ubytków i różnej maści nierówności oraz pozbycie się po obu stronach przetłoczeń imitujących logotypy "Laurel SGX", które zastąpię elementami fototrawionymi dołączonymi do zestawu. Na koniec kasta zostanie zmatowiona pod podkład.

Obrazek
Obrazek