Porsche 911 Carrera Targa '85 Fujimi 1/24
Witam po przerwie.
Po VW wybór padł na ambitniejszy model (z większą liczbą elementów). Jest to Porsche 911 Targa z serii Enthusiast Fujimi.

Mnóstwo elementów. Możliwość zrobienia otwartego bagażnika i komory silnika. I właśnie silnik trafił jako pierwszy na stół. Poniżej wycięte wszystkie elementy silnika.

Składa się z 48 części i będę próbował zrobić go tak, żeby był zbliżony do tego co widać na zdjęciach. Czyli będzie dużo przeróbek.
Model jest stary i wiele elementów ma nadlewki. Przekroje elementów walcowych nie są okrągłe.
Przez to wymieniłem poniższe na kawałki igieł.


Skleiłem podstawowe elementy silnika i wyciąłem otwór...

... bo postanowiłem zmienić wygląd wentylatora, żeby zbliżyć go wyglądem do tego na zdjęciu poniżej

To co proponuje Fujimi

Wyciąłem wiatrak i usunąłem łopatki (które były zresztą ustawione w przeciwnym kierunku w stosunku do rzeczywistości).

Zaprojektowałem i wytrawiłem płytkę z łopatkami i kilkoma innymi elementami (o których późnej)

Skleiłem i wygląda tak

Kolejny oryginał

I moja przeróbka.Pierścień po wyciętym wiatraka skleiłem z końcowym elementem i dorobiłem podstawię wiatraka.

Tak wygląda silnik po pomalowaniu i doklejeniu kilku elementów. Jako, że w zamierzeniu ma to być silnik używany został przez mnie „pobrudzony” pigmentami i przetarty suchym pędzlem. Po VW Garbusie postanowiłem, że spróbuje pododawać ślady eksploatacji. Mam nadzieję, że nie przesadziłem.



Powalczyłem z wydechem






Na podstawie tego i podobnych zdjęć „pobrudziłem” go

Efekty poniżej





Przepraszam za jakość niektórych zdjęć. Jednak bez namiotu nie potrafię za bardzo ich robić.
To tyle na ten moment. Prace są już trochę bardziej zaawansowane. Postaram się szybko zaktualizować wątek. Wszelkie uwagi mile widziane, a nawet wskazane.
Pozdrawiam
Paweł
Po VW wybór padł na ambitniejszy model (z większą liczbą elementów). Jest to Porsche 911 Targa z serii Enthusiast Fujimi.

Mnóstwo elementów. Możliwość zrobienia otwartego bagażnika i komory silnika. I właśnie silnik trafił jako pierwszy na stół. Poniżej wycięte wszystkie elementy silnika.

Składa się z 48 części i będę próbował zrobić go tak, żeby był zbliżony do tego co widać na zdjęciach. Czyli będzie dużo przeróbek.
Model jest stary i wiele elementów ma nadlewki. Przekroje elementów walcowych nie są okrągłe.
Przez to wymieniłem poniższe na kawałki igieł.


Skleiłem podstawowe elementy silnika i wyciąłem otwór...

... bo postanowiłem zmienić wygląd wentylatora, żeby zbliżyć go wyglądem do tego na zdjęciu poniżej

To co proponuje Fujimi

Wyciąłem wiatrak i usunąłem łopatki (które były zresztą ustawione w przeciwnym kierunku w stosunku do rzeczywistości).

Zaprojektowałem i wytrawiłem płytkę z łopatkami i kilkoma innymi elementami (o których późnej)

Skleiłem i wygląda tak

Kolejny oryginał

I moja przeróbka.Pierścień po wyciętym wiatraka skleiłem z końcowym elementem i dorobiłem podstawię wiatraka.

Tak wygląda silnik po pomalowaniu i doklejeniu kilku elementów. Jako, że w zamierzeniu ma to być silnik używany został przez mnie „pobrudzony” pigmentami i przetarty suchym pędzlem. Po VW Garbusie postanowiłem, że spróbuje pododawać ślady eksploatacji. Mam nadzieję, że nie przesadziłem.



Powalczyłem z wydechem






Na podstawie tego i podobnych zdjęć „pobrudziłem” go

Efekty poniżej





Przepraszam za jakość niektórych zdjęć. Jednak bez namiotu nie potrafię za bardzo ich robić.
To tyle na ten moment. Prace są już trochę bardziej zaawansowane. Postaram się szybko zaktualizować wątek. Wszelkie uwagi mile widziane, a nawet wskazane.
Pozdrawiam
Paweł






[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/ur
[/ur
[/ur
[/ur
[/ur
[/ur
[/ur