Audi 90 Quattro 20V Fujimi 1/24 - standard
Witam.
Chciałbym wystartować z tym modelem w kategorii standard -żeby tak pusto w niej nie było

Model bardzo prosty - brak silnika, "brak" zawieszenia, podwozie składa się z czterech części nie licząc dwóch sztywnych osi z miedzianego drutu do zamontowania kół, "puste" tyły foteli kierowcy i pasażera, uproszczone wnętrze itp. itd...
Do modelu mam dwa zestawy felg -"pudełkowe" firmowe Audi -takie jak na zdjęciu powyżej oraz BBSy pochodzące z innego modelu Fujimi (Golf VR6).

Oba zestawy to felgi 15-calowe, opony są identyczne. Jeszcze nie wiem, które wybiorę -te "oryginalne" nie mają nawet znaczka Audi, BBSy za to bezwstydnie obnażą brak tarcz hamulcowych.


Poniżej rzut oka na szczegółowe zawieszenie

i mocowanie felg do osi (prawie identyczne, te z Golfa mają krótszą nasadkę, ale to w niczym nie przeszkadza)

Nadwozie jest już po usunięciu śladów łączenia form i wstępnym pogłębianiu linii podziału blach. Teraz czeka na pokrycie podkładem.
Felgi wędrują do kąpieli w krecie, a później będą pomalowane Alcladem Polished Aluminum.
Docelowo karoseria otrzyma bliżej jeszcze nieokreślony odcień brązu, wnętrze będzie czarno-beżowe.
Chciałbym wystartować z tym modelem w kategorii standard -żeby tak pusto w niej nie było

Model bardzo prosty - brak silnika, "brak" zawieszenia, podwozie składa się z czterech części nie licząc dwóch sztywnych osi z miedzianego drutu do zamontowania kół, "puste" tyły foteli kierowcy i pasażera, uproszczone wnętrze itp. itd...
Do modelu mam dwa zestawy felg -"pudełkowe" firmowe Audi -takie jak na zdjęciu powyżej oraz BBSy pochodzące z innego modelu Fujimi (Golf VR6).

Oba zestawy to felgi 15-calowe, opony są identyczne. Jeszcze nie wiem, które wybiorę -te "oryginalne" nie mają nawet znaczka Audi, BBSy za to bezwstydnie obnażą brak tarcz hamulcowych.


Poniżej rzut oka na szczegółowe zawieszenie

i mocowanie felg do osi (prawie identyczne, te z Golfa mają krótszą nasadkę, ale to w niczym nie przeszkadza)

Nadwozie jest już po usunięciu śladów łączenia form i wstępnym pogłębianiu linii podziału blach. Teraz czeka na pokrycie podkładem.
Felgi wędrują do kąpieli w krecie, a później będą pomalowane Alcladem Polished Aluminum.
Docelowo karoseria otrzyma bliżej jeszcze nieokreślony odcień brązu, wnętrze będzie czarno-beżowe.









