Nissan GT-R R35 (Tamiya 1:24)
Ostatni model skończyłem mniej więcej rok temu, więc czas najwyższy coś ruszyć i skończyć. Wybór padł na nowego Nissna GT-R, następcę kultowego już Skylina.
Model to obecny na rynku od niedawna GT-R z Tamiyi. Do wyboru jest jeszcze Fujimi i Aoshima, lecz ze względu na wyższą jakość i lepsze spasowanie elementów wybieram Tamiyię. Co prawda model Fujimi ma kilka dodatkowych elementów zawieszenia oraz bardzo ciekawie i finezyjnie odlane tarcze hamulcowe z osobnymi zaciskami (Tamiya ma je wykonane razem), choć tarcze i tak planuję wymienić na fototrawone.
Pracę nad modelem rozpocząłem od wnętrza. Tak wyglądają wszystkie elementy, z których wyjść powinna nam kabina pasażerska. Na zdjęciu zabrakło tylko klamek do drzwi.

Na dzisiaj mogę pokazać tylko tyle, choć już pewne prace wykonałem - wyciąłem otwory pod głośniki na kanapie oraz na tylniej półce. To samo zrobię z panelami drzwi. We wszystkie otwory od zewnątrz zostaną wstawione głośniki a od wewątrz maskownice głośników.
Wiele waloryzowania nie będzie, jedynie niezbędne rzeczy, czyli el. fototrawione, toczone amortyzatory, flock, pasy i tyle.
Dalsza część jutro.
Model to obecny na rynku od niedawna GT-R z Tamiyi. Do wyboru jest jeszcze Fujimi i Aoshima, lecz ze względu na wyższą jakość i lepsze spasowanie elementów wybieram Tamiyię. Co prawda model Fujimi ma kilka dodatkowych elementów zawieszenia oraz bardzo ciekawie i finezyjnie odlane tarcze hamulcowe z osobnymi zaciskami (Tamiya ma je wykonane razem), choć tarcze i tak planuję wymienić na fototrawone.
Pracę nad modelem rozpocząłem od wnętrza. Tak wyglądają wszystkie elementy, z których wyjść powinna nam kabina pasażerska. Na zdjęciu zabrakło tylko klamek do drzwi.

Na dzisiaj mogę pokazać tylko tyle, choć już pewne prace wykonałem - wyciąłem otwory pod głośniki na kanapie oraz na tylniej półce. To samo zrobię z panelami drzwi. We wszystkie otwory od zewnątrz zostaną wstawione głośniki a od wewątrz maskownice głośników.
Wiele waloryzowania nie będzie, jedynie niezbędne rzeczy, czyli el. fototrawione, toczone amortyzatory, flock, pasy i tyle.
Dalsza część jutro.














