1988 #3 Dale Earnhardt Chevy Monte Carlo
Witam w kolejnej mojej niszowej relacji której jedynym widzem będzie pewnie Westbiker
.
Po skończeniu pary Buicków na warsztat trafiły 4 Monte Carlo z lat 80tych.

Relacja będzie przedsrawiać budowę samochodu którym w 1988 roku ścigał sie Dale Earnhardt.




Model klasyczny Monte carlo Aerocoupe Monogramu
z kalkomaniami Wetworks których szukałem chyba rok i udało się je nabyć od modelarza zza ocanu. Takie same kalki robi tez Powerslide, ale Wetworks drukował w Carto, a one świetnie współpracują z Gunze bezbarwnym. Model będzie standartowym moim produktem czyli bez modnych kosztownych fajerwerków.
Na początek na warsztat trafiła kasta, jako że jest to wersja z 1988 trzeba było przerobić trochę maskę i dorobić tak zwany "cowl".




Maska obcięta o 3mm i brakujacy element dorobiony z odpowiedniej grubości płytki trzeba było to dopasować, żeby z szybą pasowało bez "szpary".

Poprawek wymagać będzie także rama, ale o tym później. Maska oczywiście jest przyklejona bo silnik nie będzie "superdetailed"
(jeszcze nie tym razem), a maskę przyklejam dlatego, żeby dobrze dopasować płaszczyzny, nie lubię jak odstaje nienaturalnie. Przedni zderzak też jest już przyklejony i zrobiłem nowe linie podziału. Tak to teraz wygląda po pierwszej warstwie podkładu tamiya.

Po skończeniu pary Buicków na warsztat trafiły 4 Monte Carlo z lat 80tych.

Relacja będzie przedsrawiać budowę samochodu którym w 1988 roku ścigał sie Dale Earnhardt.




Model klasyczny Monte carlo Aerocoupe Monogramu
Na początek na warsztat trafiła kasta, jako że jest to wersja z 1988 trzeba było przerobić trochę maskę i dorobić tak zwany "cowl".




Maska obcięta o 3mm i brakujacy element dorobiony z odpowiedniej grubości płytki trzeba było to dopasować, żeby z szybą pasowało bez "szpary".

Poprawek wymagać będzie także rama, ale o tym później. Maska oczywiście jest przyklejona bo silnik nie będzie "superdetailed"






