Gemballa Mirage GT Black Edition [Tamiya+GW 1/24]
Nudą wieje Panowie w cywilach.
Model, jaki zamierzam popełnić w tym wątku to 2007 Gemballa Mirage GT Black Edition bazujące na Porsche Carrera GT.
Miałem go odłożonego dla Payowydawcy ale zmieniłem zdanie.
Za bazę posłuży dobrze wszystkim znana CGT (Tamiya) oraz transkit Geronimo Works GW-Tk1 (co zawiera szukać w HB).
Na początek zabrałem się za karoserię.
Panele do podmienienia są widoczne na zdjęciach.
Jak zwykle robię model po swojemu wbrew kolejności proponowanej w instrukcji.
Pierwszą rzeczą było pogłębienie wszystkich linii podziału blach, a tych po których będę rozcinał karoserię trochę bardziej – jest to dość wyraźnie widoczne na którymś z poniższych zdjęć.
Następnie wkleiłem panele z drzwiami i odrysowałem na kartce zarys obwodu karoserii w miejscu styku z podwoziem.
Pierwszym panelem, który usunąłem był cały tył.
Następnie boki.
Przód zostawiłem na później i zabrałem się za wklejanie paneli bocznych P i L oraz w drugim etapie tyłu.
Kiedy już miałem to za sobą postanowiłem usunąć cały przód w jednej operacji.
Na dzisiaj robotę zakończyłem wklejeniem przedniego zderzaka.
Jak na razie GW-Tk1 wygląda na bardzo dobrze opracowany. Niezbędne korekty są naprawdę niewielkie. Myślę, że będzie można powiedzieć więcej na temat jakości i wykonania po nałożeniu podkładu.
Projekt będzie na luzie, modyfikacji i jakichś bardziej zaawansowanych operacji jak w CGT nie przewiduję.
O co walczę dokąd zmierzam:

Zdjęcie pochodzi ze strony: www.seriouswheels.com
Moje zdjęcia:















Model, jaki zamierzam popełnić w tym wątku to 2007 Gemballa Mirage GT Black Edition bazujące na Porsche Carrera GT.
Miałem go odłożonego dla Payowydawcy ale zmieniłem zdanie.
Za bazę posłuży dobrze wszystkim znana CGT (Tamiya) oraz transkit Geronimo Works GW-Tk1 (co zawiera szukać w HB).
Na początek zabrałem się za karoserię.
Panele do podmienienia są widoczne na zdjęciach.
Jak zwykle robię model po swojemu wbrew kolejności proponowanej w instrukcji.
Pierwszą rzeczą było pogłębienie wszystkich linii podziału blach, a tych po których będę rozcinał karoserię trochę bardziej – jest to dość wyraźnie widoczne na którymś z poniższych zdjęć.
Następnie wkleiłem panele z drzwiami i odrysowałem na kartce zarys obwodu karoserii w miejscu styku z podwoziem.
Pierwszym panelem, który usunąłem był cały tył.
Następnie boki.
Przód zostawiłem na później i zabrałem się za wklejanie paneli bocznych P i L oraz w drugim etapie tyłu.
Kiedy już miałem to za sobą postanowiłem usunąć cały przód w jednej operacji.
Na dzisiaj robotę zakończyłem wklejeniem przedniego zderzaka.
Jak na razie GW-Tk1 wygląda na bardzo dobrze opracowany. Niezbędne korekty są naprawdę niewielkie. Myślę, że będzie można powiedzieć więcej na temat jakości i wykonania po nałożeniu podkładu.
Projekt będzie na luzie, modyfikacji i jakichś bardziej zaawansowanych operacji jak w CGT nie przewiduję.
O co walczę dokąd zmierzam:

Zdjęcie pochodzi ze strony: www.seriouswheels.com
Moje zdjęcia:



















































