Dzięki Adas'. Nie omieszkam spróbować
Dziś pierwsze małe przymiarki i pierwsze refleksje.
1. Elementy całkiem nieźle wykonane i spasowane. Zderzaki wchodzą na wcisk - po lakierowaniu może być problem. To samo z "grillem". Koła sprawiają wrażenie gigantycznych
Gdyby to był egzemplarz np. z rajdu Kenii (nie mam pojęcia, czy Corolla tam śmigała) to jeszcze bym zrozumiał, ale w cywilniaku?
Może pomogłoby obniżenie, ale opony nadal sprawiają wrażenie, jakby nie dało się z nimi skręcać. Poza tym były aluminiowe - chrom poleci na drzewo
2. Opony muszą być jednak z rajdu Kenii - brakuje jakieś 20-30% bieżnika.
3. Najgorsze póki co są zderzaki. W prawdzie proste i nieźle leżą, ale...
4. Trochę też trzeba zadbać o karoserię, głównie na narożach - widać, podobnie jak w przypadku zderzaków "szwy", ale na szczęście sporo mniejsze.
I to tyle odnośnie samego modelu. Sprawdziłem jakie rozmiary miały seryjne opony. Informacja trudno dostępna, ale wychodzi na to, że słabsze wersje jeździły na 13-tkach z oponami 155. Gdzieś tam wyczytałem, że użytkownicy GT jeżdżą (jeśli nie tuningują) na 175/60R14, albo 175/65R14. Chyba będę żył (dzięki zestawowi, o którym już wspominałem):
Walka z wyborem kolorystyki trwa.
Pozdrawiam.
Łukasz