Ciąg dalszy zmagań z duperelami
Uruchomiłem produkcję popychaczy z przegubami kulowymi do sterowania przepustnicami w gaźnikach.
Zrobiłem ich więcej, bo to nie ostatni silnik do złożenia i nie wszystkie popychacze się kwalifikują do użycia.
W prawym dolnym rogu fotki widać "produkcję" trójników do układu paliwowego.
Tak przy okazji: czy ktoś wie,
gdzie w tym silniku jest pompa paliwa ?
W innych wersjach (z jednym rozdzielaczem zapłonu) sprawa jest prosta. Ale tutaj ?????
Obok schną sobie fajki dodatkowych świec (po jednej na każdy cylinder).
Gaźniki powierciłem pod przewody paliwowe i dodałem zaślepki/śruby mocujące przewody do gaźnika.
Do tłumika dobrałem końcówki wydechu.
Praca przy tym silniczku sprawia mi tyle radochy, że zapominam o całym świecie (o pracy zawodowej przede wszystkim).
Od jutra trzeba będzie wrócić do rzeczywistości
ale cdn (mam nadzieję)