Ciąg dalszy prac. Silnik nr 3.
Pierwsze detale przygotowane do podkładu kontrolnego.
Kilka rzeczy mimo starań Fujimi było dla mnie nie do przyjęcia.
Pierwsze to osłona zaworów:
Chcę z tego zrobić coś takiego:
Konieczne było wykonanie paru przeróbek (usunięcie imitacji pałąka zamykającego, dorobienie gniazd na pałąk itp.). Na fotkach widać też przygotowane otwory pod popychacze dźwigienek zaworów. Jest ich dwa razy więcej niż w poprzednio robionych silnikach
Podobnie sprawy miały się z kołami pasowymi. W zestawie jest coś takiego (całkiem ładne zresztą):
Chcąc założyć gumowy pasek klinowy, musiałem koła przerobić. Najpierw rozciąłem większe koło na dwa "plasterki". W środek wkleiłem dystanse (ok. 0.5 mm). Nie mogłem dać pełnego dystansu, bo koło jest ażurowe.
Po sklejeniu do kupy wyszło tak:
Teraz można będzie założyć pasek. Podobnie zrobiłem z mniejszym kółkiem.
Koła pasowe po przeróbkach:
Jeszcze wszystko chropate, ale może coś z tego będzie......